Klekkus Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Er det noen her som bruker det når de skal planlegge bil prosjekter?Som basskasse eller hvordan bagasjen skal se ut? 5929596[/snapback] Joda, har selv gjort det på to prosjekter Her er noen tegninger Update 14.04 Baksiden, med switchen plasert over PSU'en (Etter hva jeg har hørt (som jeg fikk høre av ...SuperNova... i dag) er at PSU'en lager magnetiske forstyrelser, og det er ikke bra for en switch. Så jeg skal forske litt mer på dette, før ejg bestemer meg hvor switchen skal stå. Her er alternativ #2 for plasering av switchen Switchen, jeg har tegna den selv Innsiden Jeg modda litt på PSU'en som jeg lasta ned, men jeg har enda ikke laget "mesh" på baksiden, bare fjærnet viften. Litt mer på innsiden Fronten Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Tror han mente noe som har med BIL og gjøre Men for all del, fine tegninger =) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Tror han mente noe som har med BIL og gjøre Men for all del, fine tegninger =) 5929772[/snapback] Tenkte mest på dette Som basskasse Burde ikke være noe problem å tegne en basskasse Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Første gang, laget skisse av rommet mitt: Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Tenkte nok på som bil ja, er nok ikke noe problem å lage det, kommer ann på detaljer og om man bare skal ha kassa slengt inn i bagasjen. Men er artig å se hvordan andre ville gjort det og hvordan tegningen ble Noen som har fler linker enn de i starten av tråden? Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Det er ikke noe problem og lagge kassa di Kan lagge helle bagasjeromet detaljert også for og finne ut om det faktisk er mulig og få den ut og inn av bilen din. Har selv laget en avansert hattehylle for og få plassert hytalerne riktig og stilfult. Har desvere ikke det lenger, men kan jo slenge opp noe småteri ellers som jeg har puslet sammen for og visse at det er mer en hus og pc som egner seg Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hvordan langer man gjenger? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Wow, mye arbeid bak den Nitrob. Har ikke laget gjenger selv før, men sånn logisk tenkt så tror jeg det skal gå bra om man lager en sylinder som man skjærer hakk ned i med likt mellomrom, også trekker man inn overflaten på annenhver bit (en bit = partiet mellom to streker). Hvis du skjønte det? Har ikke SketchUp foran meg nå, men hvis du ikke skjønte det kan jeg prøve det så fort jeg får mulighet. Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Nei da ikke så veldig mye arbeid på den bare et par timer med morro Sånn har jeg laget gjenger, er en del arbeid med den førsterunden kan sikkert få lagt den ut et sted om ønskelig. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg ville bare nevne at Begge switchene jeg har laget er lagt ut på scc.jazzle.co.uk Så det er bare å laste de ned hvis dere har bruk for det Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg ville bare nevne at Begge switchene jeg har laget er lagt ut på scc.jazzle.co.uk Så det er bare å laste de ned hvis dere har bruk for det 5946507[/snapback] Hvorfor ikke den norske SketchUp-siden? Vi har ikke mottatt komponenter på lenge nå, og oppfordrer alle til å sende de til meg på mail så kan jeg legge de ut. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) å, er den ope nå? bare add meg på msn (addresen står i profilen) så kan jeg sende deg filen eller så kan du bare laste denned fra css.jazzle.co.uk Du kan også lastened BIP III hvis du vil Endret 19. april 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 å, er den ope nå? bare add meg på msn (addresen står i profilen) så kan jeg sende deg filen eller så kan du bare laste denned fra css.jazzle.co.uk Du kan også lastened BIP III hvis du vil 5948418[/snapback] Den er oppe igjen ja. Mye dritt med hosten vår gitt.. Men legger deg til på msn jeg. Til resten her, ta kontakt så skal jeg legge ut. Trenger ikke nødvendigvis være datarelatert. Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hei, ser at det er en del flinke folk her på forumet. Har lekt meg litt med Su. selv, og brukt det ved flere anledninger for å overbevise andre om virkemåter og idèer, blant annet "the Vaffalo" Men som alle andre forumrotter så vil jeg gjerne høre meninger om mitt hittill største Su prosjekt, nemmelig min Fn Scar, Har lagd hele i su, men brukte 3dmax for å rendre den, vet ikke om det er tabu, i Su Miljøet. men syntes selv den ble bra. Så hva tror dere? Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Ser bra ut det Power-Z Paint --> Sketchup --> 3dmax Sketchup egner seg vel i grunnen best som et verktøy for og skisere opp forskjelige ting man har planer om og lagge i hobby verkstedet. Hva er Su? Har såvidt lekt litt med 3dmax men bruker mest Unigraphics NX. Endret 24. april 2006 av Nitrob Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Ser bra ut det Power-ZNå er du vel en smule på villspor her da men hehe Paint --> Sketchup --> 3dmax Sketchup egner seg vel i grunnen best som et verktøy for og skisere opp forskjelige ting man har planer om og lagge i hobby verkstedet. Hva er Su? Har såvidt lekt litt med 3dmax men bruker mest Unigraphics NX. 5979111[/snapback] "SU" er SketchUp. Men synes SketchUp funker ypperlig til det der jeg. Rendering i 3D max eller Photoshop er bare bra for å få en ekstra look på det. Kan jo slenge ut Abraham Tanksen som Toniqp lagde en gang. http://forum.hardware.no/uploads/post-215-1121048668.jpg Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Den vaer litt deilig da! Tanksen, geværet var også digg Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Jepp, bra gevær du har der Power-Z. Edit: tok feil person Endret 24. april 2006 av Luzifer Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 kult e den Abraham'en laget i Su, og så rendret i et annet program? Lagde geværet mest bare for å se om jeg klarte det, klarte ikke å få håndtaket til å bli rundt og fint, Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 kult e den Abraham'en laget i Su, og så rendret i et annet program? Lagde geværet mest bare for å se om jeg klarte det, klarte ikke å få håndtaket til å bli rundt og fint, 5979782[/snapback] Ja, den er laget i SketchUp og tatt en tur innom Photoshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå