Pilot_ Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Veldig enkle former, kanskje litt kjedelig, men fortsatt stilig. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Nice! Syns ikke det var så enkle former jeg men Luzifer Kan hende du er übermerskilled enn meg men =) Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg er helt enig med Luzifer. Men jeg tenkte først og fremst å konstruere noe som faktisk kan la seg bygge. Når holder jeg på med bygg-utdanning i Danmark og det er litt derfor jeg prøvde å tegne. Eneste jeg savner nå er et skikkelig rendering program som kan lage et skikkelig bilde av huset. Noen som har noen tips? Har og laget en skisse av en pult, skal se om jeg finner den igjen. Flere som har noe å si om bildene? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg er helt enig med Luzifer. Men jeg tenkte først og fremst å konstruere noe som faktisk kan la seg bygge. Når holder jeg på med bygg-utdanning i Danmark og det er litt derfor jeg prøvde å tegne. Eneste jeg savner nå er et skikkelig rendering program som kan lage et skikkelig bilde av huset. Noen som har noen tips? Har og laget en skisse av en pult, skal se om jeg finner den igjen. Flere som har noe å si om bildene? 5851003[/snapback] Alle må jo begynne et sted. Om du vil lage det litt mer realistisk kan du jo prøve enten 3D Studio Max eller Cinema 4D. Driver å leker meg litt selv i de programmene, men det skal nevnes at de er langt fra like brukervennlige som SketchUp, bare sånn at du er forberedt på det. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Ja, det er jeg fullt klar over. Holder på for øyeblikket med AutoCad. Det er riktig nok mer avansert en SketchUp men basisene er noe av det samme. Får spør læreren min om hvordan man renderer i VizRender.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Ja, det er jeg fullt klar over. Holder på for øyeblikket med AutoCad. Det er riktig nok mer avansert en SketchUp men basisene er noe av det samme. Får spør læreren min om hvordan man renderer i VizRender.. 5851715[/snapback] Jepp. Men disse programmene blir man skremt med en gang man åpner dem siden det ser utrolig avansert ut. Ikke at det ikke er det, men det ser gjerne litt mer avansert ut enn det faktisk er. AutoCad har jeg dessverre ikke prøvd. Aner ikke hvorfor, det er jo et program som maaange bruker. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hei. Lastet ned Sketch Up i dag Syns dette er sinnsykt vanskelig og vrient, men resultatet blir kult. Har laget en sketch ut i fra flere komponenter, men jeg får ikke til vannslanger til vannkjølinga. Så en guide her på en av sidene, men jeg bladde fordi, og orker ikke å bla tilbake Her er mi første sketch: Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Ikke verst for å være første sketch det der. Husker min første var myyye værre enn det der. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Ikke verst for å være første sketch det der. Husker min første var myyye værre enn det der. 5879984[/snapback] Ser jo bra ut det der da 5879993[/snapback] Takk Noen som har link til den siden med guide hvor det står hvordan man lager runde rør? Ring>strek>follow me. Hva mer? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Vi har en slik en på SketchUp-siden, men den har dessverre databaseproblemer igjen. *sukk* Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Vi har en slik en på SketchUp-siden, men den har dessverre databaseproblemer igjen. *sukk* 5880617[/snapback] Ok. Men jeg var inne på en norsk side i stad som ble linket til her i denne posten, der stod det en guide. Jeg leste guiden, men så glemte jeg halvparten av det som stod der. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Tenkte jeg skulle lage sketchup av cs maps, som jeg skal lage. Men må først lære meg sketsup, laster det ned nå. Noen tips før jeg settrer igang? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Tenkte jeg skulle lage sketchup av cs maps, som jeg skal lage. Men må først lære meg sketsup, laster det ned nå. Noen tips før jeg settrer igang? 5898192[/snapback] Ikke gi opp Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Og der ga jeg opp, går for tregt på en P3 1ghz , 700mb ram... Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Har selv tegnet en del maps til unreal, men det tok rett og slett lengre tid å tegne de med sketch up enn det gjorde å lage de i unreal-ed.(Hvis jeg ikke tar med tiden jeg brukte på textures etc.) Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Og der ga jeg opp, går for tregt på en P3 1ghz , 700mb ram... 5898939[/snapback] Haha. Til tider går det treigt på min pc(AMD64 3500+, 1024 MB RAM, 6600GT) Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Maps vil vel generelt ta ganske lang tid og beregning for å få skikkelig. Ganske vanskelig arbeid i grunn også. Har aldri hørt om personer som har laget CS-map i SketchUp, men i 3D Max Studio derimot har jeg hørt/sett tilfeller om. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Han mente vel å lage skisser til maps, ikke lage selve mappet i sketchup Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Han mente vel å lage skisser til maps, ikke lage selve mappet i sketchup 5899456[/snapback] Jaja, det går jo ikke an å lage spillbare map i SketchUp. SketchUp er et tegneprogram, såpass vet jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå