12Anonym12 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Men når jeg laster det ned å instalerer det..hvor havner komponentene? MVH |Espen| Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Men når jeg laster det ned å instalerer det..hvor havner komponentene? MVH |Espen| 5788674[/snapback] Kan du formulere det spørsmålet litt bedre? Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Når jeg laster ned en pakke med mange komponenter, så kommer det sånn at jeg skal instalere. Etter jeg har instalert skjer det ingen ting noen som vet hvor komponentene jeg lastet ned havner? Hvis du skjøne dt da MVH |Espen| Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Når jeg laster ned en pakke med mange komponenter, så kommer det sånn at jeg skal instalere. Etter jeg har instalert skjer det ingen ting noen som vet hvor komponentene jeg lastet ned havner? Hvis du skjøne dt da MVH |Espen| 5788733[/snapback] Aah, nå skjønte jeg det. Komponentene legger seg her om du installerte de på den plasseringen som installen har som default. \@Last Software\SketchUp 5\Components Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Skal du bruke de, må du vel helst gå på "Window->Components ^^ Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg har tenkt å tegne en tegning nå, som gjerne kan ta litt tid. Har noen en ide til hva jeg kan tegne? Gjerne noe som får meg litt i et sommerhumør. Helst noe som jeg vet hvordan ser ut. Og som jeg kan ha et bilde å se etter. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hehe, lag et hus med hage^^ Det kan ta ganske lang tid Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Det er veldig artig å tegne huset sitt med omgivelser og det hele i ekte målestokk. Så kan man etter hvert utvide terrenget rundt. Har begynt på en hel gate jeg. Er drit tøft! Prøv det. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Første forsøket mitt i SketchUp: TineMelk Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Nice Lagde et kontor jeg, og rommet mitt driver jeg med på^^ Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 er resurssiden nede? 5835675[/snapback] Mja, problemer med database. Skal se om jeg får ordnet det. Takk for at du sa i fra. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 SketchUp tegning på G Har smått begynt å tegne litt på kabinettet Den sorte "boksen" under HDD-kabinettet er radiatoren min, det er 8mm klarering på hver side Så skal jeg bygge en shroud til den, og ikke sist men minst brukke "push n' pull" på den (to vifter) HDD-kabinettet skal festes med å bruke 4 bolter, som skal festes i CD-ROM racket Fronten Så noen som har kommentarer på tegningene mine? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Tegningene ser meget bra ut de! Er det allerede et ferdigbygd kabinett, eller er det noe du planlegger? Ser spennende ut.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Takker Det er et ferdibygget kabinett ja, jeg begynte først å fremst å tegne dette prosjektet for å få plassert alt på rett plass i fronten. Er vel 70-80% ferdig med det. Tegningene er bare 50-60% ferdige da Jeg har worklog hvis du vil ha link Har et til prosjekt med noen sketchup tegninger hvis du vil ha link til det også. Postet et innlegg om det i denne tråden her Edit: Link til prosjektet som det er tegninger ovenfor av: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=541920 Det andre prosjektet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=544803 Endret 29. mars 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Åja, det stemmer det ja. Har fulgt med på det andre prosjektet ditt. Ser ut som det går bra. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Sånn, har fått knappene på i fronten. Pluss at jeg har fått lcd displayet i samme størrelse som mitt, men opp ned da Men, men, er jo ikke så nøye blir jo ikke opp ned i virkeligheten da. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg har brukt Sketchup en stund nå og mener selv at jeg har fått litt teken på det. Nå ville jeg gjerne ha litt kritikk slik at jeg kommer nedpå jorden igjen På noen av bildene har jeg lagt inn spotlights i Photoshop Så la kritikken begynne: Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Nice, likte spesielt det huset som var gult/brunt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå