Zappza Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Shit den var najs!! Har vel egentlig slutta litt opp med Sketchup for øyeblikket, har andre prioriteringer Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Shit den var najs!! Har vel egentlig slutta litt opp med Sketchup for øyeblikket, har andre prioriteringer 5701694[/snapback] Hehe, takk. Er klar over at sketchup er et tidskrevende program i de fleste tilfeller. Men det er bare å sette på nedlastingsprogram, favoritt musikken og tegne i vei Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Har ikke råd til å ha et nedlastings programm kjørende med inettet på, har ikke bredbånd Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Nice Eneste du mangler litt der er I/O panelet og PCI sporene bak, ellers var den nydelig hvordan får du til gitter? har du tatt et bilde og "malt" på, eller? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Nice Eneste du mangler litt der er I/O panelet og PCI sporene bak, ellers var den nydelig hvordan får du til gitter? har du tatt et bilde og "malt" på, eller? 5707118[/snapback] Takk Vet det med I/O panelet foran, men pci sporene? De er vel tatt? Og det med gitter, det er mange bilder, et bilde laget til et material, og malt oppå. På bildene ser det ganske dårlig ut, men når man ser litt nærmere på .skp filen så ser det 100% realistisk ut Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Nice Eneste du mangler litt der er I/O panelet og PCI sporene bak, ellers var den nydelig hvordan får du til gitter? har du tatt et bilde og "malt" på, eller? 5707118[/snapback] Takk Vet det med I/O panelet foran, men pci sporene? De er vel tatt? Og det med gitter, det er mange bilder, et bilde laget til et material, og malt oppå. På bildene ser det ganske dårlig ut, men når man ser litt nærmere på .skp filen så ser det 100% realistisk ut 5707186[/snapback] Tenkte på det bak Eller kanskje det skal være s¨ånn, har aldri sett et Stacker kabinett bakfra;p Men pci sporene og I/O panelet, er ikke de koblet sammen? liksom at den "gropa" de ligger i er samlet? kan vise ved noe jeg har laget.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Er ikke blitt brukt så mye SketchUp i det siste nei. Var mye da denne tråden startet, men men. Har brukt det til noen skisser og sånt i det siste da. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Her er en annen side du får tak i komponenter fra! Link! Ser ut til å være ganske bra Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Tenkte på det bak Eller kanskje det skal være s¨ånn, har aldri sett et Stacker kabinett bakfra;p Men pci sporene og I/O panelet, er ikke de koblet sammen? liksom at den "gropa" de ligger i er samlet? kan vise ved noe jeg har laget.. 5707214[/snapback] Skjønte hva du mente nå.. Er ikke en komplett krop, men litt er det. bilde Og en natt, når jeg har lite å gjøre så kan jeg prøve på en detaljert version Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Okai Da skjønner jeg Jeg lagde en ganske god gjenspeiling av hk mitt på I/O shieldet bak, men lagde helt ny skisse g har ikke giddi nå;p tar tid å måle av kabinettet lixom Øyvind Lenke til kommentar
techs Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Må vel hive inn mitt kabinett som jeg tegna for en stund siden.. Holdt på med sketchup i 3uker snart.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Må vel hive inn mitt kabinett som jeg tegna for en stund siden..Holdt på med sketchup i 3uker snart.. 5711632[/snapback] Flink du Lenke til kommentar
techs Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 nei! det er bare at jeg lever i en kreativ familie:p ( søstra mi fikk 6 på alt untatt gym-5 på bildekommunikasjon) Lenke til kommentar
techs Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Her er foressten et til (liker svarte kabbinetter:p) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Da lever vi i "samme familie" ;p Digger svarte kasser selv.. Du er god til å tegne Frihåd på de flammene, ell? Lenke til kommentar
techs Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jepp de ser fine ut sånn fra skrå vinkel, men de ser helt "paint" ut fra siden:p Ønsker meg tegnebrett så jeg kan tegne knæsje flammer:D Lenke til kommentar
techs Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Ingen flere som har noe og tilby?? trenger Ideer *Herme Modus* Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) det jeg skulle funka ikke....hvorfor kommer ikke bildet opp?? Det står "Dynamiske sider i IMG-taggs er ikke tillatt" hvorfor?. Endret 13. mars 2006 av Espen56 Lenke til kommentar
techs Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Innstillinger i Internet Explorer, Opera, Firefox eller hvordan nettleser du bruker.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 det jeg skulle funka ikke....hvorfor kommer ikke bildet opp??Det står "Dynamiske sider i IMG-taggs er ikke tillatt" hvorfor?. 5747347[/snapback] Få se på linken til bildet. Si hvis man skriver: [IMG=ttp://www.diskusjon.no/index.php?act=Attach&type=post&id=61520] Det vil ikke fungere, for det er et dynamisk bildet. Så det skal bare gå med "vanlig" filformat. Det kan også være at du har skrevet en feil i linken. Og det skal ikke ha noe i det hele tatt med instillinger i browseren. Mvh Scotty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå