ErlendRU Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 trur du ikkje på meg?du kan no bare spørre Q-tec mannen.. der hovedsaklig han eg har tegna til der.. kan no bare spørre han.. han har no fått sketchup filene og.. nå er det ikke noe stort problem og laste ned komponentmodeller da... men jeg får vel tro på deg da.. Lenke til kommentar
bjornpv Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 tviler sterkt på at du har tegna det du viser fram tonickup.. kan du bevise at det er du som har tegna det da? edit: hvertfall de pc komponentene har jeg litt vanskelig for å tro du har tegna.. Det kan eg bekrefte at det er Tonickup som har tegna det med hjelp av sketchup. har sett på han sitte der å tegne nokre tima og han er FLINK i sketchup Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 javell.. sorry at jeg tvilte da tonickup.. Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 javell.. sorry at jeg tvilte da tonickup.. hehe... tok det nesten som et kopliment :!: Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Noen som har tips eller linker/url til tutorials? Mvh Thomas Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Noen som har tips eller linker/url til tutorials? Mvh Thomas finner det på www.sketchup.com Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Det er det første du får sprøsmål om under prøve perioden... Lenke til kommentar
andm Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Du får et par timer med treningsvideoer på hjemmesiden deres. Jeg anbefaler de interesserte og nysgjerrige til å ta en titt. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Hvordan fikser jeg slik at bildene blir jpg, eller hva som måtte egne seg ? Tonicup, kan jeg legge deg til i msn? Endret 25. mars 2005 av Jerix Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 tegna litt til.... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Finnes det ingen enkel måte å plassere ting på ? Jeg slet nettopp 20 minutter for å plassere et tastatur på en pult men klarte det fortsatt ikke tilfredstillende... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hvordan lager du slangene, Tonickup? Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Hvordan lager du slangene, Tonickup? forklart helt enkelt... 1. lag en sirkel 2. lag ei linje som "slangen" skal følge 3. bruk "follow me" vektøyet til å drage sirkelen etter linja sjønte du det? "follow me" verktøyet finner du under "Tool" > "Follow me" Lenke til kommentar
andm Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hvordan lager du slangene, Tonickup? forklart helt enkelt... 1. lag en sirkel 2. lag ei linje som "slangen" skal følge 3. bruk "follow me" vektøyet til å drage sirkelen etter linja sjønte du det? "follow me" verktøyet finner du under "Tool" > "Follow me" Det er også en egen instruksjonsvideo som forklarer denne funksjonen på programvareprodusentens hjemmeside. Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Hvordan lager du slangene, Tonickup? forklart helt enkelt... 1. lag en sirkel 2. lag ei linje som "slangen" skal følge 3. bruk "follow me" vektøyet til å drage sirkelen etter linja sjønte du det? "follow me" verktøyet finner du under "Tool" > "Follow me" Det er også en egen instruksjonsvideo som forklarer denne funksjonen på programvareprodusentens hjemmeside. jepp... trur du finner videoer til så godt som alle verktøyene... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 min sketchup versjon har ikke denne funksjonen men har minimalt bruk for det uansett men gode tegninger Tonickup Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Her er min første Sketchup tegning Edit: hvordan fjerner jeg de strekene på yttersiden, uten at det blir feil inne i rommet ? Endret 26. mars 2005 av Jerix Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Her er min første Sketchup tegning ikkje verst til å vere første gang... rommet ditt eller? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 takk, Prøvde så godt jeg kunne Vet du hvordan jeg fjerner de strekene på yttersiden uten å ødlegge inne ? Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) takk, Prøvde så godt jeg kunne Vet du hvordan jeg fjerner de strekene på yttersiden uten å ødlegge inne ? viss du holder inne "shift" knappen når du sletter strekene så gjømmer du dei staden for å fjerne dei.. eller du kan bare høgre klikke på streken og trykke på "hide" Endret 26. mars 2005 av Tonickup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå