Pilot_ Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 En ting som er vesentlig når man bruker SketchUp er Orbit-verktøyet. Skal man tegne 3D, må man tenke 3D. Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 det er veldig lurt å sjå filmene tutorials'ene du finner på www.sketchup.com Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 SketchUp siden er nå nede grunnet brudd på sikkerheten og oppretting va Linux server. Det er ukjent hvor lenge dette vil vare, men forhåpentligvis ikke alt for lenge. Se www.heiatufte.net for mer informasjon. Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Tenkte bare jeg skulle poste et eksempel: Dette brukte jeg ikke mange timene på. Jeg lagde den for å komme igang å tenke litt på hva jeg kan og ikke kan. Hvis noen lurer på hvordan man gjør noe så er sketchupforumet veldig fint. Evt. kan dere spamme meg på irc. Men bruk sketchup.moo.no folkens. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Meget bra bobbo_!! Vi vil veldig gjerne ha den på SketchUp siden når serveren er på plass igjen Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Noen som har lyst å tegne et kabinett for meg? Jeg er utrolig dårlig på dette. Send PM. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hva med litt flere detaljer om hvordan det skal være? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Kan sende bilder og tegninger på PM, kommer ganskesikkert en worklog snart så har ikke så lyst å publisere alt her enda. Endret 6. juni 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Noen som har noen linker til sketchup datakomponenter? slik som ett standard ATX HK og PSU, skjermkort, cd-romstasjoner, diskettstasjoner osv osv...hadde hjulpet meg, driver og lager en tegning nå.. Takker.. EDIT: Google er min venn.. Svikter ALDRI Endret 16. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 www.sketchup.moo.no har mange komponenter, men er for tiden nede grunnet server skifte Hurry up host!! Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Fikk ned noen komponenter igår.. men på det ene Asus-hovedkortet var PCI og AGP portene på feil side.. Det var speilvendt Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hehe Jazzle sida du brukte? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 heisann... jeg begynnte akkurat å tegne litt (tegner huset vårt, kanskje jeg poster det når jeg er ferdig)... men noe som irriterer meg er at målene er angitt i fot eller inches eller wtf... jeg vil ha meter, millimeter og slikt... er det mulig? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Klart det. Bare gå på Window --> Model Info --> Units. Der velger du bare Decimal som format. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 @Lucifer; Ja, tror det var Jazzle den het.. Og, ja det irriterte med det der med Fot og Tommer.. og 1 fot var jo 11 tommer? Uansett teit.. Mvh: Mammuten Lenke til kommentar
Marti Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Jeg var akkurat innpå Sketchup.moo.no men nå kommer jeg ikke inn. Kjipt siden jeg ikke fikk tak i alle komponentene jeg skulle ha . Er vel ikke tilfeldigvis noen her som har et 80mm vifte komponent? Edit: Rare greier. Nå kom jeg inn igjen . Endret 27. juni 2005 av Marti Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Her har du en vifte fra SketchUp siden. SketchUp siden er forøvrig snart oppe igjen, server problemet har løst seg, det gjennstår bare litt jobb med å tilpasse den nye databasen. luzifer_Fan.zip Lenke til kommentar
Marti Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Her har du en vifte fra SketchUp siden. SketchUp siden er forøvrig snart oppe igjen, server problemet har løst seg, det gjennstår bare litt jobb med å tilpasse den nye databasen. Tusen takk . Nå kan jeg fortsette på workloggen . Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Her har du en vifte fra SketchUp siden. SketchUp siden er forøvrig snart oppe igjen, server problemet har løst seg, det gjennstår bare litt jobb med å tilpasse den nye databasen. Tusen takk . Nå kan jeg fortsette på workloggen . Good Luck Lenke til kommentar
Marti Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Her har du en vifte fra SketchUp siden. SketchUp siden er forøvrig snart oppe igjen, server problemet har løst seg, det gjennstår bare litt jobb med å tilpasse den nye databasen. Tusen takk . Nå kan jeg fortsette på workloggen . Good Luck Tusen takk . Forresten hvordan kan jeg snu vifta? Mener da å snu vifta slik at hvis den ligger normalt med bladene ned, hvordan få den til å ligge med siden ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå