kverna Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 sendt inn noen enkle.. gidder ikke sende inn vannblokker som er feil mål Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 kan ikkje du prøve å fikse det og sende det på nytt?er litt dumt å legge ut et skjermkort på 4mb... Ok, sende den nye nå jeg var litt kjekkere no ja... var mindre... enklere for folk å laste ned då... men det hadde holdt om du hadde komprimert den ned til ca 2 MB Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hovedkortet eg har tegnet Det er ett Asus P4P800-E viss noen lurte. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Bare lurte på når komponentene blir lagt ut jeg? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hvordan skifter jeg fra tommer til centimeter? Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Bare lurte på når komponentene blir lagt ut jeg? so sagt litt tidlegere i tråden: luzifer er opptatt med skule denne veka men komponentene kjem i vertefall til helga... meir kan eg ikkje sei... Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Hvordan skifter jeg fra tommer til centimeter? dette står tidlegere i tråden... view > tourguide > settings > units eller: model info display > units Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Update! Jeg rakk en liten update idag, og alle de komponentene som ble sendt inn i helga er nå blitt lagt ut. Takker for bidrag Mvh Luzifer Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 (endret) suprsid sit hk blir lagt ut i mårå.... Endret 5. april 2005 av Tonickup Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Edit: posta feil bilde, posta det ekte istedet for det eg tegnet. Endret 6. april 2005 av suprsid Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 http://photobucket.com/albums/y14/suprsid/...t_pci_large.jpg hm... ka med den der? tenkt å tegne den eller? Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ble litt mye komponenter her. Tenkte jeg kunne poste noe som hadde med hus å gjøre. Lagd en trapp med sving og kan med en gang si at dette var ikke en enkel oppgave. Har vel sittet i 4 timer med denne saken. Mye feiling med å få trinnene til å svinge rundt. Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 ' date='05/04/2005 : 23:32'] Ble litt mye komponenter her. Tenkte jeg kunne poste noe som hadde med hus å gjøre. Lagd en trapp med sving og kan med en gang si at dette var ikke en enkel oppgave. Har vel sittet i 4 timer med denne saken. Mye feiling med å få trinnene til å svinge rundt. ser bra ut... har du lyst å legge den ut? send den på mail... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Dobbelt post også? Pokker.. Endret 6. april 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) ,06/04/2005 : 00:32] Ble litt mye komponenter her. Tenkte jeg kunne poste noe som hadde med hus å gjøre. Lagd en trapp med sving og kan med en gang si at dette var ikke en enkel oppgave. Har vel sittet i 4 timer med denne saken. Mye feiling med å få trinnene til å svinge rundt. Ja, tiden flyr om man setter seg ned i SketchUp. Men det er bra vi får litt annet enn data komponenter også. Edit: hva har jeg gjort deg leif?? Endret 6. april 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 http://photobucket.com/albums/y14/suprsid/...t_pci_large.jpg hm... ka med den der? tenkt å tegne den eller? Postet feil bilde, rettet no Lenke til kommentar
e321 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ingen flere som tegner bil da, untatt han med den mini bussen? Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Ingen flere som tegner bil da, untatt han med den mini bussen? holder på med en til... eller ikkje akkurat bil då, men en abrams tanks.... Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Ingen flere som tegner bil da, untatt han med den mini bussen? holder på med en til... eller ikkje akkurat bil då, men en abrams tanks.... blir morro å se om du fixer den. Skissa du sendte virka grei, nå er det kun finpuss igjen. Må legge ut ferdig resultat her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå