Innos Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Jeg synes guiden til bigwater har så små og gråe bilder, at de ikke hjelper stort, har lest genom den, og lærte ikke mye mer enn jeg allerede kunne. Så spørsmålet er, hvor kan jeg finne en guide som er større, og med store fargebilder? Trenger ikke være en offisiel, en test hjelper ikke mye, de skriver så mye annet. Må lese gjenom så mye. Lurer også på hvordan jeg skal sette radiatoren, og hvordan waterflowen skal være. Enten ta opp en vifteplass bak, eller skjære hull foran. Vet å sette den bak gir best temps, men er jo mye kulere å ha den framme, og mye tryggere, hvis rad lekker merker jeg de ikke før jeg hører dryppelyder, da kan allerede noe være ødelagt. Mens hvis den står framme gjør det ikke noe verdens ting, bare farlig hvis cpu bokka lekker. Og vet ikke om jeg skal bruke as5 eller den pastaen som fulgte med? Kansje den som fulgte med passer bedre til bigwater? Her ser du et bilde, i gitteret på bilde nr1 tenke jeg å ha rad. Bare tar vekk den harddiskramma og tar hdd i 3,25, eller hva det nå heter plassen. Lenge til jeg skal ha ny hdd uansett. Noen som vet hvordan man tar vekk sånne propper uten å ødelegge, tror det kalles popnagler elns. Pleide å bruke tang. Men da kan den ikke brukes på nytt, og setter merker. Fronten uten pastikk: Fronten med plastikk: Innvendig: edit: Leif, og enda et spørsmål. Hvordan skal jeg teste det? Endret 24. mars 2005 av hba Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Eneste jeg kan svare på er at du bør bruke as5, den er nok bedre. Viss du mener hvor lenge du skal teste før du monterer i kabinettet skal det kjøres rundt 24t. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Jeg mener hvordan, altså, jeg tenker å gjøre det sånn: Sette alt der det skal være, untatt cpu blokk, den setter jeg sånn at det er nok lengde på slangene at jeg kan snure den rundt cpu vifta. Så tar jeg alt ut, og bare lar det kjøre ute av kabinettet på aviser. men tror ikke jeg forstår nok til å gjøre dette vha den anualen som fulgte med, bildene er ikke større en fingertuppen på pekefingeren, og de er gråe, så forstår ikke mye. Endret 24. mars 2005 av hba Lenke til kommentar
MagE Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) tror du vil få en bedre temp på vannet ved og ha radiator fremme, da når den får kald luft på seg og ikke varm slik den vil få fremme. men du får en høyere temp i kabinettet ved og den fremme. Endret 24. mars 2005 av MagE Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 tror du vil få en bedre temp på vannet ved og ha radiator fremme, da når den får kald luft på seg og ikke varm slik den vil få fremme. men du får en høyere temp i kabinettet ved og den fremme. haha Seff er det best at radiatoren får trekke frisk luft... Lenke til kommentar
X-Shock Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 ah! har hatt samme kabinett som deg, med bigwater monter radiatoren bakerst, så den suger inn luft, og få de 2 92mm i sidedøren til å trekke ut ! funket bra hos meg! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 ah! har hatt samme kabinett som deg, med bigwater monter radiatoren bakerst, så den suger inn luft, og få de 2 92mm i sidedøren til å trekke ut ! funket bra hos meg! Mener du å ha rad på utsiden, elelr innsiden bak? Har vurdert å ha den på toppen, men vet ikke helt hvordan det blir. Ha en 120mm rettt under der, som trekkker den varme lufta ut, så kommer den ikke ned til komponentene. Og så tar jeg ut varm luft fra komponentene nede og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå