ilpostino Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg har støtt på enda et lite problem som jeg håper på hjelp til. Jeg har brukt CardLayout. Jeg får ikke satt størelsen på programmet. Hva er feil i denne koden: //Dette lager GUI'et til programmet private static void createAndShowGUI() { JFrame.setDefaultLookAndFeelDecorated(true); //Lager vinduet JFrame frame = new JFrame("DvdSamling"); frame.setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE); //Setter opp panelet DvdSamling demo = new DvdSamling(); demo.addComponentToPane(frame.getContentPane()); //Dette setter størelsen på vinduet int windowHeight = 800; int windowWidth = 800; //Dette bestemmer plasseringen av vinduet samt størelsen frame.setBounds(0, 0, windowWidth, windowHeight); //Viser vinduet frame.pack(); frame.setVisible(true); } Lenke til kommentar
Gjest Sletet+adslkfjv Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 HEHE Du hadde sikkkert funnet ut av det før eller siden om du hadde prøvd deg litt frem, men det er frame.pack(); som lager krøll for deg nå..... ta den bort så skal du se at ting blir slik du vil ha det. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Edit: slettet innholdet i dobbelpost Endret 24. mars 2005 av ilpostino Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Takker for raskt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå