danilovic Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jean Paul Gaultier - "Le Male", og innimellom Ralph Lauren - "Polo Sport". Samme, bare at Jean Paul idler hos meg. Lenke til kommentar
perstian Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jungle Man! Den parfymen/deo'n er digg. er ikke for sterk eller for svak. PRØV DEN Lenke til kommentar
Eline Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Lacoste - Touch of Pink Noen ganger Ralph Lauren - Ralph Og Hugo boss - Deep Red Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 For øyeblikket er det Aqua di Gio og CoolWater det pendles mellom, men jeg vurderer å skifte ut noe etterhvert. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Akkurat nå er det CK - Crave tror jeg... Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Bruker higher dior, og acqua di gio. Gode parfymer Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Polo Blue (eller er det classic den heter?) Elements Aqua Fahrenheit Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jean Paul Gaultier - Le Male Ralph Lauren - Polo Lagerfeldt - Photo Van Gills - Etellerannet Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Jean Paul Gaultier - Le Male I want the best, I've got the best! Endret 28. mars 2005 av SumSar Lenke til kommentar
emoWEB Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hugo Boss, Elements Aqua og Hugo Boss Emotion, eller hva den heter. Den "ballen"!;p Lenke til kommentar
consilium Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Tommy Hilfiger, gul flaske Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Aqua di gio... Gode responser fra damene Lenke til kommentar
k.rab Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg bruker mye forskjellig ettersom min mor driver parfymeri som jeg jobber i fra tid til annen. Men noen av favorittene er: Kenzo - Le Par De Kenzo (ekke råå i fransk, men men) Davidoff - Cool Water Caroline Herrera - 212 Van Gils - Between Sheets/basic instinct Armani - he Hugo Boss - in motion/hugo/botteled Men parfyme må brukes etter anledning, og behov. Prøv den alltid på deg før du kjøper, lukter ikke det samme på papir. Så har jeg et kjemperåd til slutt og det er: Skaff deg din egen stil. - Jeg er temlig lei av å går rundt å lukte Jean Paul hver dag... Hvis man skal ha kun en parfyme, er F.eks boss og armani gode alternativer. De fleste av parfymene dems skilller seg ikke ut noe særlig. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hugoboss Boss i deo, Hugoboss Boss in motion i deo og Hugoboss Dark Blue i eau de toilette Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Stort sett en kenzo som ikke lukter så jævlig kraftig. Litt sånn lett og frisk Noen ganger Dior - Higher Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Dior - higher, og den nye til Lacoste (den grå), vet ikke om den har noe navn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå