Dr. Panda Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Davidoff Cool water og det som står nærmest i skapet.. Lenke til kommentar
Elise_ Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Laura, Lacoste Touch of pink, Hugo Boss Deep red og Cindy Crawford. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Bvlgari, Puma Jamaica, Lacoste. Lenke til kommentar
morgus Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Davidoff - CoolWater Hugo Boss - Boss Vurderer å skaffe noen nye thou, har brukt disse lenge.... Endret 25. mars 2005 av morgus Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Davidoff - CoolWaterHugo Boss - Boss Vurderer å skaffe noen nye thou, har brukt disse lenge.... Davidoff Cool Water har nesten vært mitt varemerke i over 10 år. Tenkte det var på tide å bytte Men jeg liker den fremdeles veldig godt. Den passer godt til meg syns jeg. Lenke til kommentar
trallulei Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jean Paul Gaultier Puma - Jamaica Hugo når d gjelder gutte parfymer så elsker jeg van gils ( på gutter selvfølgelig) hehe Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 V-H: Black Code (Armani), Obsession EDT + aftershave (CK), Orange Klump (Boss), Le Male (Gaultier), Fahrenheit (Dior), Crave (CK), EtEllerAnnet (Boss), Him (Armani), 212 (Carolina Herrera). Le Male, Black Code og Fahrenheit er favorittene. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Davidoff - CoolWater. Hugo Boss - Boss. De er gode! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Enten reiser psilo mye og kjøper veldig mye taxfree, eller så liker han å lukte godt Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Enten reiser psilo mye og kjøper veldig mye taxfree, eller så liker han å lukte godt eller så er han eldre enn deg og med tiden hoper det seg opp forresten, ingen som har prøvd minotaur her? http://www.4perfumeinfo.com/perfumes/minotaure_m.html Endret 25. mars 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Bruker for det meste Tommy Hilfiger Freedom. Liker den veldig godt, føler meg vel med den. Ellers er det jo alltid en flaske fra Polo Sport her, uten at den nødvendigvis brukes veldig mye. Helt grei, men litt for vanlig. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 takk for påminnelsen om Polo Sport, lenge siden jeg har brukt den duften. kjører ellers biotherm daglig, veldig mild lukt Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Bytter mellom Aqua DiGio og Mexx, husker ikke hva denne heter i farten, men fargen skifter mellom gul og grønn når du ser på den. Lenke til kommentar
morgus Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Noen som vet om parfyme blir gammel etter en god stund, er litt nervøs for å ha for mange i samlingen min, for jeg vil ikke kaste masse god lukt. Er Dark Blue fra Hugo Boss noe god? Den ser digg ut, men jeg vet ikke hvordan den er.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Ja, parfyme blir gammel etter en stund. Det er lurt å oppbevare dem relativt kjølig. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Er Dark Blue fra Hugo Boss noe god?Den ser digg ut, men jeg vet ikke hvordan den er.... Dark Blue er sikkert grei nok til mange men den passet dårlig til meg. Jeg har den stående men bruker den så og si aldri. Den er ganske tung og mørk, kanskje litt for tung? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå