ka1ser Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Ja? Vi har ingen plass å ha lan, det er dritt vær.. forslag til noe vi kan gjøre i påska? Det må nesten være en inneaktivitet.. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Onanering for tehh win.. Neida, har du PS2? Løp vertfal da til nermeste butikk og kjøp deg GT4. Da kan jeg vertfall love deg at du har noe å gjøre på i noen uker. Dritt vær sier du? Her i Bergen er det knall sol, og fint vær. Var ute på terassen isted og neimen, 23 grader i solen på terassen. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 haha.. tja.. kom på en ting, vi kan jo kjøre halo turnering på x-box Ingen andre forslag...? Været i Bodø er 5 pluss, regn, masse snø/vann Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Sannelig glad jeg ikke bor i Bodø da altså. Syns vi i Bergen og andre steder fortjener litt fint vær, etter all snøen som har kommet og godt i det siste. Men, for å ikke spore helt av, så er det mye å gjøre! Så lenge været er fint. Bak boller. Sov, eller hvis du har penger, oppgrader PC'en din. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 ekke en dritt og gjøre i bodø nå Lenke til kommentar
Leon Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Ja, huff. Hele byen sover. Skal jeg til alstad/mørkved eller skivika må jeg gå, det går jo ikke en ENESTE buss i påska. (Bortsett fra et par langruter (Jævla SB Nordlandsbusspiss)) But, then again. Du bor jo på Tverlandet. Det kan da umulig være så stor forskjell på Tverlandet med Rimi, Rema og Bunnpris åpent, og Tverlandet uten Rimi, Rema og Bunnpris åpent? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Du glemte prix :!: Vel.. busshelvette er stengt, det samme er butikkhelvette... tenkte på å lage noe ja.. tror jeg gjør det i morgen. I går var jeg ute å hakket is i en time. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Essoen har vel åpent?? Hva med stikk en tur i Nordlandshallen å spille litt fotball? Aktivitet har ikke skadet noen Huff for et vær vi har i Bodø nå Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Kanskje det ja har den åpent i morra? hvilket tidspunkt? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Er ikke sikker på om det er åpent da. Så i avisa at det er mange som er der i påskeferien, så det skal vel ikke være noe problem å finne folk. Men det er jo umulig å komme seg imellom når det ALDRI går busser. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Spis godteri og se filmer Har du noen venner som har biljard/bordtennis, stikk til dem Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Stygge NBuss... di kunne brenne godt. Vi ser film hver kveld. Tror jeg skal begynne med rollespill. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Ja? Vi har ingen plass å ha lan, det er dritt vær.. forslag til noe vi kan gjøre i påska? Det må nesten være en inneaktivitet.. tv? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Huff for et vær vi har i Bodø nå Er så sinnsykt glad for at jeg bor i Bergen nå ass. Hadde 25 grader ca på terassen idag, og slettest ikke kaldt i skyggen heller. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Rollespill er ikke dumt da. Iallefall når du har god tid. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Puslespill? Kjøp et sånn du kan lime fast og henge opp på veggen Dere kan jo gjøre litt skolearbeid da? Tegne og male? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 begynn å røyk og ta røykepauser sammen med kompisene dine ca hvert tiende minutt . nei seriøst må vel ikke gjøre noe spesielt, er vel bare å finne på no med noen kompiser enkelt og greit. det blir alltid til at man gjør ett eller annet Lenke til kommentar
herrugle Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 drikke øl. er det så vanskelig? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Gjentar forslaget mitt; Sjakk ... så skjønner dere hva et ekte strategi spill er Etterpå fortsetter dere å spille på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå