kristofo Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hei, etter mye mas har jeg funnet ut av at SP2 til WinXP gjør at jeg ikke får itunes til å fungere. Noen som vet om SP2 setter på noen sikkerhetsinnstillinger eller noe som forhindrer dette? I så fall, hva kan jeg gjøre? Vil jo helst unngå å måtte avinstallere det... Ev. kan det være noe annet som gjør at itunes ikke fungerer. Har gått gjennom utallige sjekklister fra apple sin hjemmeside, men uten hell... Lenke til kommentar
covah Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Du har vel ikke kryptert folderen med musikk? Itunes funker greit med SP2 her. Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Problemet er at itunes ikke finner ipoden i det hele tatt. Ipod update programmet sliter med det samme, så det er åpenbart noen kommunikasjonsproblemer mellom dataen og ipoden. Dessuten fungerer alt om jeg avinstallerer SP2, men jeg kunne tenke meg å få det til å fungere med SP2 også...Ev. kanskje det er noen andre sikkerhetsoppgraderinger lastet ned fra Microsoft som gjør det...ikke vet jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå