Spirograf Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Noen som vet hva Monet har satt som brukernavn/passord på sine ZyXel Prestige 650r ADSL routere? Har prøvd det som er default fra produsent, admin/1234 uten hell. Lenke til kommentar
steaamo Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Har samme problemet med å komme inn på Monet sin Zyxel 650.Min sønn som også er datafrik tok en hard reset av routeren og den ble da satt til defaulte innstillinger.Kommer da inn på routeren med default bruker "admin" og passord "1234". Det jeg lurer på om monet har noen spesille innstillinger som må sttes i routeren eller går det å kjøre denne med default oppsett. Er jo litt redd for å kontakte Monet da vi har satt routeren til default.Dette vil jo de merke da de ikke kommer inn med deres brykernavn og passord. Hvis det er noen som har Monet sitt brukernavn og passord til routeren er dette ønskelig da jeg kan kontakte de med god samvittighet. Eller er det noen som har oppsettet som Monet bruker til denne routeren er jeg meget glad for hjelp Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Det jeg lurer på om monet har noen spesille innstillinger som må sttes i routeren eller går det å kjøre denne med default oppsett. Er jo litt redd for å kontakte Monet da vi har satt routeren til default.Dette vil jo de merke da de ikke kommer inn med deres brykernavn og passord. Ta heller og send de en regning på korrekt oppsett av modem, da ISP tydligvis feilkonfigurere sine modemer og sperrer brukerne ute. Det hadde jeg gjort. Lenke til kommentar
zetor-ola Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Det jeg lurer på om monet har noen spesille innstillinger som må sttes i routeren eller går det å kjøre denne med default oppsett. Så vidt eg hugser så brukar dei default oppset. Gå inn på router, køyr wizard, og la alt væra slik som det står, bortsett frå der det står "myisp". Der skriv du MONET Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå