jrohde Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Vurder å kjøpe en alienware bærbar ettersom kursen på dollar er svært lav for tiden. Men om jeg bestiller denne fra USA, vil den ha noen ulemper, syns jeg leste noe om strømforskjell på det de hadde i usa og her i norge som forårsaket at dataen sprengte? (var en norsk person som kjøpte den fra USA). Vel er det noen som har erfaringer med den slags data ? Må ha svar idag. takk Lenke til kommentar
ibsen Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Vel, du får så vidt jeg vet ikke norsk tastatur. Det vil noen se på som en ulempe. Lenke til kommentar
Zooorraaan Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 er vel mulig å bytte ut tastaturet? kjøpe norsk "langkit". Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 og det at de bruker 115 volt i usa, mens her er det 230 volt. Det maskinen som sprengte var en apple (de har ikke variabel strømfosyning). sjekk om de tåler 230 volt, og om de leveres med "norske" stikkkontakter (de amerikanske er litt anerledes) Lenke til kommentar
jrohde Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 ok, her er vertfall linken til den bærbare: Alienware skal ta å sjekke det med kontaktene. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Strømforsyningene nå om dagen pleier vanligvis å være universale. Så det bør ikke være noe problem, men for sikkerhetskyld så kan du sjekke. Og det med pluggen, det er heller ikke noe problem. Det er bare å kjøpe en plugg som du plugger på. Var ikke mye dollar priser på den siden. Endret 24. mars 2005 av Eulogy Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Tror der er bedre å handle over: AlienWare.co.uk Minus: -Engelsk tastatur -Volt Lenke til kommentar
jrohde Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 heh, nei så at eg måtte inn på den engelske alienware siå for å kunna bestilla. så då blei d pund istede for dollar Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Valutakalkulator: XE.com Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Du lurer etter erfaringer? Tror ikke det er mye tull med AlienWare. Det er da datamaskinens Rolls Royce... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Edit er en fin ting. For erfaringer, info og bilder +++ så er det bare å sjekke notebookforums.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå