Gå til innhold

usb mus kobles av og på!


ritz00

Anbefalte innlegg

Hei!

har ett MSI K7t-266 pro

og problemet er att når jeg har en usb tilkoblet så kobler den seg bare fra og henger seg og kommer tilbake etter få sekund.

dette er veldig plagsomt.

noen som hvet hva som er problemet????(har prøvd bios flash)

Jeg har også en Microsoft Wirless Explorer som lagger så veldig har hørt det er slik når det er trådløst men dette er jo verre enn trådløs kule mus så hva er da vits med optisk trådløs????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder den laggingen med den trådløse musen; Du må jo selvsagt sørge for at mottakeren er plassert riktig (nytter ikke å plassere mottakeren bak en "bly-vegg" å forvente at musen skal funke ordentlig :lol: )...burde ha mest mulig fri "sikt" mellom mottakeren og musen.

Lenke til kommentar

Har samme problemet og kameraten min har også samme problemet. Jeg og kameratenmin har samme hovedkort som deg. Det er 2 grunner til det skjer:

 

1. Vis FSB kommer over en vis hastdighet på FSB (Den husker jeg ikke) fungerer ingen av USB portene.

 

2. Vis chippsettet blir for varmt låser dem seg også. Det har skjedd flere ganger for meg, spesielt under LAN der temperaturen blir ofte høyere en normalt.

 

Løsningen er og sette bedre kjøling på Brikkesett og ikke FSB overklokke.

 

hmm, det er ikke lett og finne det man leter etter. Søkte etter noe helt annet men dette kom opp. Jaja, håper det hjelper deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...