Eskel Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Sliter med et elektronisk kort som må settes inn før blekkpatronene kan skiftes på multifunksjonsskriver. Kjøpt nye fra Tyskland, men begge disse låser maskinen lenge før blekket er tomt. Finnes det muligheter til å "kortslutte" komme rundt dette kortet? Er det noen som har en løsning på problemet? Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hvilken skriver er det snakk om? Lenke til kommentar
Eskel Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Hei! Det er en Sagem MFJ Pro 321. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Har aldri hørt om merket eller om et slikt kort faktisk, har du snakka med produsenten/forhandleren du kjøpte med? Men er patronene orginale eller uorginale? Lenke til kommentar
Eskel Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Hei! Vært på hytta. Dette elektroniske kortet er tydligvis laget for å beholde eneretten på å selge svært dyre blekkpatroner. Jeg har som sagt bestillt dette fra Tyskland, men prisen er utrolig (ca 500 euro) og hvis det ikke virker som det skal er jeg for langt unna. Derfor ønsker jeg å finne ut hvordan en kan "blokkere" eller "kutte ut" funksjonen til dette kortet. Har snakket med en butikk som mente dette systemet vil komme mer og mer. Takknemlig hvis det finnes noen løsninger? Lenke til kommentar
Eskel Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Har funnet noe om en "ship rest(t)er på et tysk nettsted. Har noen hørt noe om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå