sub1343 Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Jeg finner ikke drivere til sb live kortet mitt, driver cden er ødelagt. Den pcen bruker win2k. Noen som vet hvor jeg kan finne drivere som jeg får panelet til sb live med? Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 30. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2002 finner ikke komplette drivere, bare oppgradering. har vært der og leita. Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Hvis du søker på forumet her, så skal du finne noe om drivere fra Compaq (på over 300MB...det er med allt av programmer....funker ypperlig) Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Dropp driverne fra Creative. Installer heller de fra http://www.kxproject.com. De virkelig utnytter SBLive-serien optimalt! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Hoppesagåsa Har du testet den ut,funker den like bra som den orginale driveren fra creative,lydkvaliteten er den også bedre. Kjetil Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Quote: Den 2002-07-01 17:18, Kjetil Lura skrev:HoppesagåsaHar du testet den ut,funker den like bra som den orginale driveren fra creative,lydkvaliteten er den også bedre.Kjetil Jeg har brukt driverne fra kxproject i et halvt års tid nå. De fungerer helt utmerket! Lyden er upåklagelig. Dette er drivere laget av folk som vil utnytte Liveserien maksimalt. Hovedgrunnen til at jeg bruker dem, er fordi jeg driver mye med lyd. Da er jeg avhengig av lavest mulig forsinkelse når jeg bruker softsynths. Siden kxproject-driverne åpner for ASIO-mulighetene i Liveserien, som betyr at tiden det tar fra jeg trykker en tagent til det kommer lyd, nå er helt nede i 5 ms uten hakking. Til sammenligning presterer Creatives drivere bare 110 ms. Med 110ms latency kan du jo selv tenke deg hvor håpløst det blir å spille fort. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 Tror det er et problem med lydkortet,får bare beskjed om at det ikke er installert noen creative lydkort på pcen når jeg skal installere driveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå