Zethyr Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Det er nok en stor gruppe mennesker som samlet kommer til å vinne denne prisen... Nemlig de som lagde den elendige modifikasjonen 'Counter-Strike' til det evinnelig flotte spillet Half-Life fra Valve. Neida, hva med et program som sletter seg selv?? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Program som gjør at skrivebordet flytter seg vekk fra de orginale plassene. Men kun en gang. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 TLZ sin idè: et virus som ikke sprer seg og sletter seg selv etter noen sekund Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 et virus som automatiskt innstalerer et antivirusprogram! (som selvfølgelig fjerner viruset og sin egen innstall) Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 TLZ sin idè: et virus som ikke sprer seg og sletter seg selv etter noen sekund *Pirke, pirke* Da vil det ikke være et virus En av definisjonene på et virus er at det formerer seg. Ellers kan vi jo kalle det malware? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 notepad replacement som bruker 100% systemressurser, og kan kun åpne cdg filer uten mulighet for redigering og lagring Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Et program som viser hvor lenge det er igjen til du skal skru av PC-en...uten at du har tastet inn noe Det virsuet finnes fra før av. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Når er compoen ferdig? Vet ikke no særlig siden jeg ikke er der, men dere må si fra hva for noe snåle greier som tok de beste plassene Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 03:30 er det premieutdeling. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Innen det har jeg nok lagt meg tror jeg , men skriv i tråden hva slags rare greir som var med Kanskje lage en egen tråd der man skriver hvem som vant alt det forskjellige? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hva med et program som forteller deg om du bruker PCen... Den det registrerer mus, tastatur og endringer på skermbildet... Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Et program som viser hva klokka var for 22 min og 17 sek siden Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Useless utility er nå stengt! Man kan altså IKKE sende inn flere bidrag, og ingen vits i å foreslå mer. Vinnere kåres og premier deles ut kl. 03:00. Lenke til kommentar
X_Z_E_R_O Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 si i fra kem som vinner og hvordan program han fant opp Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 si i fra kem som vinner og hvordan program han fant opp Jeg husker dessverre ikke navnet på karen, men vinneren ble Mouse Garage som lot brukeren "parkere" musen i programmet når pcen ikke er i bruk. Ingen dum idè det, må jeg si. Jeg mister jo stadig vekk musepekeren når jeg forlater rommet - den holder seg rett og slett ikke i ro. Nei, selv om jeg uheldigvis ikke har prøvd dette programmet, var det nok fortjent etter de kriterier som var satt for denne compoen, hvilket rett og slett var fantasifulle og humoristiske bidrag. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Er programmet ute til nedlastning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå