TAAB Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Heisann Laste akkurat ned gtatournament fordi jeg har lyst til å prøve Vice City over nett. Fikk det ikke til å funke. Er det noen som har erfaringer med denne modden? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg har prøvd det, og det funka hos meg. Sikker på at du har installert nyeste patch til spillet? (1.1) Den må være installert for at GTATournament skal fungere. Men det er ikke så mye vits i å prøve for det er sjelden eller aldri noen innpå, og det er ganske mye bugs (og lags). Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Finnes det noen alternativer hvor det faktisk er spillere da? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Finnes det noen alternativer hvor det faktisk er spillere da? Nei. Du har jo GTA MTA (MultiTheftAuto), men det er bare for LAN. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Sjekka litt, og her høres det ut som det er for internett også Link-o-rama Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hmm, kanskje det funker på nett da, men det er ikke mange som spiller det heller. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Bytta akkurat ut MTA 4.0 med 5.0, og sistnevnte finner aktive servere selv Har akkurat spilt Vice City med andre for første gang! Fant også DENNE siden som viser nasjon + all info som trengs. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Prøvd det, litt morsomt det. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg spilte mye MTA før og det var veldig morsomt. Men litt buggy enda.. Hvis det ikke har kommet ut nye oppdateringer mens jeg tok en pause fra spillet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå