mandela Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) får ikke lenger lastet ned via bittorrent, oslo studentby. har de stengt av for bittorrent tro? ville vært merkelig da bittorrent blir brukt til å distribuere gnu/lunix os'er. bruker azureus og den forteller meg at en port er brukt allerede av et ip nummer Endret 24. mars 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 og forresten så får jeg følgende feilmelding: "uPnP- mappong "NAT tester (TCP/6881)" has been reserverd by 129.240.129.XX - please select a different port" når jeg setter port til 6888 får jeg NAT error Lenke til kommentar
hart Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 jeg vil anbefale deg å lese faq fra det nettstedet du bruker til å hente torrents/som tracker for å løse problemet ditt. Litt vanskelig skal det være. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 En god regel er å holde seg borte fra å bruke disse såkalt standard BT portene . Prøv noe way up f.eks 50000 . Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 En god regel er å holde seg borte fra å bruke disse såkalt standard BT portene . Prøv noe way up f.eks 50000 . får NAT error på alle random porter jeg bruker, med samme feilmelding: Lenke til kommentar
hce Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Sjekket at du ikke har en brannmur som skaper problemer? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Sjekket at du ikke har en brannmur som skaper problemer? seff, software fw på min maskin er det ingenting i veien med, men kanskje brannmur utfra nettverket til internet derimot Lenke til kommentar
Konge Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Om personen får problemer på alle porter fra f.eks 6881-65000 og han virkelig har prøvet alle så tror jeg "problemet" ligger lokalt på hans egen maskin . Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Om personen får problemer på alle porter fra f.eks 6881-65000 og han virkelig har prøvet alle så tror jeg "problemet" ligger lokalt på hans egen maskin . hvordan vil du da forklare dc++ active setup dersom man har nett gjennom ruter? Lenke til kommentar
Tiger__Style Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg sitter også på et studenthybel-nettverk og hadde samme problemet når jeg brukte Azureus. Skifta til Bitcomet og da forsvant problemene. Programmet har et par innstillinger (NAT traversal, UPnP mapping osv) som jeg tror fiksa problemet. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 takk, skal prøve det programmet ja, bruker winxpsp2 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg sitter også på et studenthybel-nettverk og hadde samme problemet når jeg brukte Azureus. Skifta til Bitcomet og da forsvant problemene. Programmet har et par innstillinger (NAT traversal, UPnP mapping osv) som jeg tror fiksa problemet. takk Tiger__Style, programmet fungerer et lite problem at jeg ikke ser hva som lastes ned i det hele tatt ser kun at ting skjer i mappene, ingenting på display Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå