Jc-g Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Er det noen som har prøvd ut monster sin componentkabel? Hvis ja, vil man i det hele tatt merke noen forskjell i fohold til RGB? _________________ [ Denne Melding var redigert av: Jc-g på 2002-06-30 12:48 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Komponentkabel? Med tre ledere (grønn,rød,blå eller YRyBy) eller tenker du på komposittkabel? RGB er bedre enn kompositt og S-Video (litt avhengig av utstyret du har), men få tver har mulighet for å ta inn komponentsignaler. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 30. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2002 Jeg mener komponentkabel. Med flere separate ledninger. Jeg vet at det er veldig få TV'er som tar disse signalene, men Loewe gjør det. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Ok. Jeg er klar over at Loewe og Panasonic tilbyr komponent på et fåtall modeller. Komponent må til for progressiv visning og er vanligvis forbeholdt prosjektører o.l. Hvorvidt det vil gi bedre bilde enn RGB over SCART på et tv vet jeg ikke. I utgangspunktet ville jeg sagt nei, gitt at tven ikke støtter progressiv scan. Det er jo bare til å prøve :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå