acon Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hva vil den nye MP3 loven(eller hva den heter) ha å si for meg? Antar jeg ikke kan laste ned musikk som før, men hva med kjøpte cder, kan jeg legge dem inn på ipoden? Kan jeg låne cder av andre og legge dem inn på min ipod? Er den vedtatt, og når isåfall gjelder den ifra? Gjelder det samme for filmer? programmer osv? Lenke til kommentar
Fry Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 tror det kun gjelder cder med kopisperre, der du ikke har lov til å bryte sperra, andre cder kan du rippe... tror du kan brenne cder til nærmeste venner eller noe.... om det gjelder med filmer vet jeg ikke... programmer, har vel aldri vært lov å laste ned før Lenke til kommentar
.com Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 er det noen som kommer til å bry seg om den loven i det hele tatt da? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Ble den loven godtatt da? Mente jeg hørte den ikke ble det jeg... Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Den nye loven blir nok godtatt, så å rippe en kopibeskyttet CD blir forbudt. Les mer her Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Skal bli en glede å bli kriminell. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Skal bli en glede å bli kriminell. Hehe. Må vel si meg enig. Jeg blir ihvertfall kriminell hvis den loven blir en realitet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 jeg håper bare at produsentene velger å holde seg til CD Digital Audio standarden da, sånn at ikke alle CD'er blir "kopibeskytta"... har nemlig ikke en eneste vanlig CD spiller i huset... :/ Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Ble den loven godtatt da? Mente jeg hørte den ikke ble det jeg... Den skal opp på høring på stortinget den 5. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Ble den loven godtatt da? Mente jeg hørte den ikke ble det jeg... Den skal opp på høring på stortinget den 5. Okey, takk, da fikk vi oppklaring på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå