Ivan Drago Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Vurderer å kjøpe modchip (vet ikke om det i så fall blir enigmah eller xtender), men er i tvil om det er noe vits så lenge DVDR brenner + DVDR/W plater er så dyre.. Men sett at jeg har anskaffet meg modchip, dvd brenner og vanlige 4,7gb tom cder. Når jeg da skal ta backup av mine spill, er det da bare å kjøre vanlig DVD copy ? (tilsvarende det man gjør i dag hvis man kopierer en usperra CD) Eller er CDene sperret på en slik måte at operasjonen må gjøres i flere skritt ? Vil det funke med 4,7gb DVDR plater ? Eller må jeg ha spesialplater med større kapasitet ? Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 mener å huske at alle spill til Xbox er dual layer DVD. Dvs. at du må ha en jææææææævelig dyr DVD-brenner for å kunne kopiere spillene. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Så vidt jeg vet finnes de heller ikke på det komersielle markedet, men der kan jeg ta feil... Lenke til kommentar
darkchild Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Finnes ingen måte å ta egne backups på. Trenger spesial skrevet software, Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Det er ikke alle XBox spill som er på DVD, mange er også på CD. Lenke til kommentar
simes Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Ja, som duvland sier, det er mange spill som går på vanlige cd'er. Også finnes det allerede grupper som cracker vekk videoer o.l. for å få plass på cd'er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå