Bardis Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Hei Jeg har et lite problem med denne pcen min. Jeg skulle bestille noen musikk-vinyler over nett, men da selve betalingen skulle skje kom det ikke noe opp i mitt skjermbilde. Selve siden kom opp, men akkurat det "bilde" på midten hvor man skal fylle inn navn og adresse, kort-nummer osv, det kom ikke opp. Sjekket på åcen på skolen og der funker det som bare det, så skjønner ikke hva det er. PCen var ny i februar, og alt av drivere og oppdateringer fra windows er nedlastet og innstalert. Kjører Windows XP Home med Service Pack 2 innstalert. Innstalerte SP2 i går, så funket heller ikke med SP1. Også når jeg skal sjekke min kundeinfo og mine regninger inne på siden skjer det samme. Virker som dette skjer når det er noe annet enn selve søket etter musikk som foregår. For søking på den siden etter musikk og legge til og alt funker topp ellers, men er akkurat som om et eget skjermbilde skal komme opp når man skal betale eller sjekke sine regninger og sånt. Jeg bruker Norton Internet Security 2004, men det funker heller ikke om jeg slår av beskyttelsen på den, så er vel lite trolig at den har skylden. Fått hjelp av noen kamerater som egentlig har veldig god peiling, men vi har ikke fått det til. Alt av cookies og java er tillatt for explorer. Hvis dere ser på vedlegget, så ser dere at på den internettsiden jeg ahr oppe, så er det blankt på midten av den, der skulle det egentlig vært et skjema for å fylle inn hvordan varene skulle blitt sendt og kredittkort-nummer osv. Akkurat på den siden der jeg kan se mine regninger og sånn, der får jeg opp en feilmelding, men det er bare der. Den sier: Laufzeitfehler in Microsoft VBScript- Fehler '800a01a8' Objekt erforderlich: '' /frames/rechnungen.asp, line 82 Jeg bruker en router her hjemme, internett til to pcer. Funker ikke på noen av pcene selv om den andre også er ganske ny. Er så rart, for nesten overalt ellers jeg tester så funker det bra. Hvis noen kunne hjelpe hadde jeg vært evig takknemlig. Er så kjedelig å ikke kunne følge med når jeg sitter her med nesten helt ny pc, også funker det på de dårlige maskinene på skolen. Håper på raskt og positivt svar Vennlig hilsen Eirik Endret 24. mars 2005 av Bardis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå