Adversary Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 ja du leste riktig jeg trenger en viftestyring til pc`n min og jeg lurer på om noen hvet om noen bra vifte styring som kan styre 4 vifter? kom med erfaringer eller forslag har vurdert denne næmmen... det er litt seint nå legger jeg meg god natt... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Du skriver ikke noe om budsjett, så da drister jeg meg til å anbefale mCubed (Microplex). Den du har linket til er vel regnet for å være en av de beste, om ikke den beste, av de enkle viftestyringene. Har den selv, og den funker veldig bra. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Har fått denne i sponsorgave fra 3dfxcool.no. Konge viftestyring. Den har 7 forskjellige bakgrunnsfarger i LCD displayet. Det kommer også med flere frontdeksler, Rød, Gull, Sølv, Svart og Blå, alle i børstet aluminium. Dette gjør at denne styringen vil passe i de fleste kabinetter. Den har også 4 temp. målere. Rett og slett KONGE! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Næmmen, for pokker jonas27389 nå begynte jeg å sikle . Men det blir litt for dyrt for meg da får se om jeg klarer å skrape i hop noe. den var jo litt fancy den som Rikky linket til og da EDIT: (Skrev andepalte isteden for linket til litt lite søvn kansje?) Endret 24. mars 2005 av mini me Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Næmmen, for pokker jonas27389 nå begynte jeg å sikle .Men det blir litt for dyrt for meg da får se om jeg klarer å skrape i hop noe. den var jo litt fancy den som Rikky andepalte og da Jepp, den er usansynlig fet. Er mye kulere i virkeligheten enn på de bildene der. Den andre viftestyringen var jo også kul. Du får vel bare velge om du vil ha en til en 5,2" brønn eller en frittstående... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Jepp snakket med mora mi nå det kan bli vifte styring her ja! Hva er frakten fra 3dfxcool.no? Har bestemt meg for den som Jonas27389 anbefalte den andre ble litt dyr. Endret 24. mars 2005 av mini me Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jepp snakket med mora mi nå det kan bli vifte styring her ja! Hva er frakten fra 3dfxcool.no? Har bestemt meg for den som Jonas27389 anbefalte den andre ble litt dyr. Er ikke sikker. Ligger vel på rundt 100kr tenker jeg. Alltfor dyrt. Kanskje du kan sende en mail og spørre om å få sendt den som brev. Det er litt stor embalasje men veier ikke så mye. Lykke til! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) *fjernet av Rolf* Endret 24. mars 2005 av mini me Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jepp snakket med mora mi nå det kan bli vifte styring her ja! Hva er frakten fra 3dfxcool.no? Har bestemt meg for den som Jonas27389 anbefalte den andre ble litt dyr. Er ikke sikker. Ligger vel på rundt 100kr tenker jeg. Alltfor dyrt. Kanskje du kan sende en mail og spørre om å få sendt den som brev. Det er litt stor embalasje men veier ikke så mye. Lykke til! mamma sa ja så då er den i box . jeg er ein mamma gutt ser du Kjekt med medvillige mammaer. Min mor ble mye mer interressert da hun så hvor bra mitt kabissprosjekt ble (det ble i hvert fall sikkert bedre enn hun forventet). Link ligger i signatur. God påske! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 takk det same Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Hva er frakten på skjønnheten da ? Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hva er frakten på skjønnheten da ? Frakten på hva? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 sorry for alle postene det er noken som har passoret mitt som driver å kØdda Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Hmmh... Bare et par spørsmål til. Den skal vel stå i en 5.25 slot? Og tempratur sensorene, skal jeg sette dem fast på cpuen coren under kjøleren? Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hmmh... Bare et par spørsmål til. Den skal vel stå i en 5.25 slot? Og tempratur sensorene, skal jeg sette dem fast på cpuen coren under kjøleren? Ja, den passer i en cd-slot... Vet ikke helt hvor temp.sensorene skal settes, men har hørt at det ikke er lurt å sette dem mellom kjøler og cpu... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Hvor har du dine da? Henger dem bare løst dem da? Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hvor har du dine da? Henger dem bare løst dem da? Har ikke montert dem enda. Vet ikke hvordan, har sendt mail til 3DFXCOOL.no... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Ok, jeg kan jo lage en ny tråd på forumet da. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Ok, jeg kan jo lage en ny tråd på forumet da. Send link til meg så jeg også kan fnne ut hvordan dette virker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå