Gå til innhold

forslag til ny viftestyring

Adversary

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skriver ikke noe om budsjett, så da drister jeg meg til å anbefale mCubed (Microplex). Den du har linket til er vel regnet for å være en av de beste, om ikke den beste, av de enkle viftestyringene. Har den selv, og den funker veldig bra.

Lenke til kommentar

Har fått denne i sponsorgave fra 3dfxcool.no. Konge viftestyring. Den har 7 forskjellige bakgrunnsfarger i LCD displayet. Det kommer også med flere frontdeksler, Rød, Gull, Sølv, Svart og Blå, alle i børstet aluminium. Dette gjør at denne styringen vil passe i de fleste kabinetter. Den har også 4 temp. målere.

Rett og slett KONGE!

Lenke til kommentar

Næmmen, for pokker jonas27389 nå begynte jeg å sikle :dribble:.

Men det blir litt for dyrt for meg da får se om jeg klarer å skrape i hop noe.:love:

den var jo litt fancy den som Rikky linket til og da :p

EDIT: (Skrev andepalte isteden for linket til litt lite søvn kansje?)

Endret av mini me
Lenke til kommentar
Næmmen, for pokker jonas27389 nå begynte jeg å sikle :dribble:.

Men det blir litt for dyrt for meg da får se om jeg klarer å skrape i hop noe.:love:

den var jo litt fancy den som Rikky andepalte og da :p

Jepp, den er usansynlig fet. Er mye kulere i virkeligheten enn på de bildene der.

Den andre viftestyringen var jo også kul. Du får vel bare velge om du vil ha en til en 5,2" brønn eller en frittstående...

Lenke til kommentar
Jepp snakket med mora mi nå det kan bli vifte styring her ja! :love:

Hva er frakten fra 3dfxcool.no? Har bestemt meg for den som Jonas27389 anbefalte den andre ble litt dyr. :p

Er ikke sikker. Ligger vel på rundt 100kr tenker jeg. Alltfor dyrt. Kanskje du kan sende en mail og spørre om å få sendt den som brev. Det er litt stor embalasje men veier ikke så mye.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Jepp snakket med mora mi nå det kan bli vifte styring her ja! :love:

Hva er frakten fra 3dfxcool.no? Har bestemt meg for den som Jonas27389 anbefalte den andre ble litt dyr. :p

Er ikke sikker. Ligger vel på rundt 100kr tenker jeg. Alltfor dyrt. Kanskje du kan sende en mail og spørre om å få sendt den som brev. Det er litt stor embalasje men veier ikke så mye.

Lykke til!

mamma sa ja så då er den i box . jeg er ein mamma gutt ser du

Kjekt med medvillige mammaer. Min mor ble mye mer interressert da hun så hvor bra mitt kabissprosjekt ble (det ble i hvert fall sikkert bedre enn hun forventet).

Link ligger i signatur.

God påske!

Lenke til kommentar
Hmmh... Bare et par spørsmål til.

Den skal vel stå i en 5.25 slot?

Og tempratur sensorene, skal jeg sette dem fast på cpuen coren under kjøleren?

Ja, den passer i en cd-slot...

Vet ikke helt hvor temp.sensorene skal settes, men har hørt at det ikke er lurt å sette dem mellom kjøler og cpu...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...