Jonas Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Heisann!! Jeg har kommet på en suuper ide til compoen på TG: <Kan ikke røpe det!> Problemet blir jo å få filene til å fortsatt funke, og da må jeg vel legge til et EOF-tegn først, så ingen programmer skjønner at jeg har lagt til noe? Men hva er et EOF-tegn? Chr(EOF) ? Takker for hjelp! Jonas Edit: Fikk hjelp av aadnk på MSN. Løst! Endret 24. mars 2005 av Jonas Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Kan jo være,Electronic File Out , Med EFO system, kan formate på dokumentet enten være HTML eller PDF Eller det unner som er mest sansynlig. Endret 24. mars 2005 av War Lenke til kommentar
Richard87 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 EOF står for End Of File, et merke som stopper f.eks notepad fra og lese videre, men ikke noe problem og lese fra vis du bruker f.eks bineary mode og leser hele filen, hved og bruke LOF(Lenght of file) Input ser etter EOF merke og klikker vis du prver og lese etter det... eg tror EOF = Chr(0)... bare test med en hex editor ell Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 EOF er Chr(26) (Source : ASCII Table fra QB) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå