Håvard Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hvordan lager man sånn sidemeny på en hjemmeside??? i html koder... skulle hatt det.... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 hvilken sidemeny? det var jo tross alt et veldig relativt og generelt spørsmål. kanskje en bedre forklaring og definisjon av hva du er ute etter hadde vært fint? men ellers, her har du en, eller en annen. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg vil anbefale deg å presisere hvilken type meny du vil ha. Vil du ha horisontal eller vertikal? Vil du ha dropdown eller vanlig? Skal du bruke frames eller vanlig html. Lenke til kommentar
obos Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 hvordan lager man en vertikal linje i frontpage? noen nevnte html kode... er det noen som vet koden for en vertikal linje? Lenke til kommentar
Knast Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hvordan lager man sånn sidemeny på en hjemmeside??? i html koder...skulle hatt det.... er det en meny som står helt stille f.eks. til venstre på siden med linker til andre lokale sider f.eks: forside, min side, kontakt, linker osv. ? hvis dette er tilfellet og du bruker html anbefaler jeg et frameset i index.html filen eller en iframe med menyen i alle lokale sider. kan forklare dette grundigere om det er dette du mener. Lenke til kommentar
N* Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 er det en meny som står helt stille f.eks. til venstre på siden med linker til andre lokale sider f.eks: forside, min side, kontakt, linker osv. ? hvis dette er tilfellet og du bruker html anbefaler jeg et frameset i index.html filen eller en iframe med menyen i alle lokale sider. kan forklare dette grundigere om det er dette du mener. hvis du bruker frames vil ikke folk kunne bokmerke siden din, søkemotorer finner ikke fram i den, det er vanskelig å finner fram i koden for deg og det vil vel heller ikke være brukbart på mobiler og slikt. jeg vil anbefale deg å lære av listmatic som har eksempler på hvordan en meny skal settes opp. etter å ha sett litt på menyene der skjønner du sikkert at det er lister som pleier å bli brukt. listene styler du med css. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå