Exeter Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Til dere som står fast på warrior quest nr 2 er det vel. Hvor du reiser til Kalimdor, og skal fight masse bad guys i en "ring". (zerk mode) Du må skrive /ready når du står på padden. Etter mye leting fant jeg et svar. Håper det hjelper noen. Dette quest er tydligvis bugget. Lenke til kommentar
royale Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Da jeg gjorde dette questet kom det en Human Paladin på lvl 41 og hjalp meg . (er orc). btw, Man skal ikke trenge å skrive /ready. Endret 24. mars 2005 av ewok Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg hadde heller ikke problemmer med dette. Tok det egentlig ganske enkelt alene, og noe /ready trengte jeg ikke å skrive. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Buggen var at når du hadde tatt alle fiendene, og venta på han siste, så kom han aldri. Jeg måtte ta den 4 ganger eller noe. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Når er det egentlig best å gjøre dette questet? Jeg er nå lvl35. Vil jeg få problemer med å fullføre det da? Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Klarte det fint på lvl 31 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå