Gå til innhold

Leveings tid med posten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, posten er merkelig ;)

Så rett, så rett ! De tror til og med kundene kan vite at oppkravs-pakken deres har kommet frem til postkontoret uten at de får "hentemelding" i postkassen.....

Spesielt ille har det vært etter nyttår, så det virker nesten som at det har vært en rutine endring som ikke har fungert noe særlig.

Lenke til kommentar

15.04.05  19.15  Registrert omlastingsterminal  0024 OSLO

18.04.05  18.52  Forsøkt utlevert  0020 OSLO

18.04.05  20.56  Registrert omlastingsterminal  0024 OSLO

-----

Hva betyr forsøkt levert? Jeg har vært hjemme fra klokken 17 i kveld. Ikke hørt et pip fra ringeklokka. Og jeg bor da ikke i 0020 OSLO? Hrmf.

0020 er postnummeret utkjøring og deres terminaler er knyttet til.

0024 er overført til vanlig post/pakkepost.

På meldeseddelen (når den kommer) vil (skal) det reelle tidspunktet pakken er forsøkt levert stå.

For egen del irriterer jeg meg mer over at det ofte tar to dager før meldeseddelen kommer hvis man ikke er hjemme når bilbudet prøver å levere pakka (hender jeg får pakker fra utlandet som skifter sporingsnummer når de går inn i Postens sytemer, så de ikke er sporbare i Norge før pakke eller meldeseddel er utlevert).

Det er heller ikke helt uvanlig at sjåføren ikke 'tømmer' scanner før morgenen etter.

Vel. Jeg stod opp klokka 6 i dag for å kunne dra litt tidligere hjem fra jobb (jobber et stykke unna sentrum). Printa ut sporingssiden og troppa opp på postkonotoret. Sa jeg antok det var en henteseddel hjemme i postkassa, men at jeg kom rett fra jobb.

En smilende postdame henta pakken til meg. Hun forklarte så at pakken hadde ankommet postkontoret om morgenen og at det ikke ville bli sendt ut noen henteseddel før i morgen. Altså 7 dager (ink. helg) etter bestillingen.

Men jeg er happy jeg. Har installert varene og de fungerer utmerket!

Takk til Netshop for utrolig rask respons! (se på sporingen) og for en god sjokolade.

EDIT: Vel, det kan være vanskelig å se av sporingen at Netshop har gjort en god jobb. Men: Jeg bestilte varene sent torsdag kveld. Fredag kveld var de i Oslo.

Endret av bep
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...