Gå til innhold

Ble dere ikke hjulpen her på Forumet


Anbefalte innlegg

Quote:


Gjest_ skrev (2002-06-30 12:54):

Jeg har IKKE lagt noen rasistiske uttalelser på Hardware.no , den moderatoren som har slettet meg som bruker der, bør se og tenke litt.


MEN JEG VET AT MANGE AV MODERATORENE PÅ HARDWARE.NO GÅR FORTSATT PÅ UNGDOMSSKOLE. JEG FORVENTER HELLER IKKE AT DESSE GJØR NOE SERIØST.


 

Sjå retningslinjene, punkt 3, "...Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse.". Sjå òg punkt 1, "Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder en utilbørlig tone.".

 

Er dette høflig? Denne posten er åpenbart meint som å kritisere oss moderatorar på nettverket, grunna noko som du føler er urettmessing behandling. Personlige angrep er ikkje måten å gjere dette på.

 

Retningslinjene, punkt 6, seier og at forumet er ingen markedsplass, og dette har du brutt opptil fleire gonger. Du har lagt ut direkte reklame til ditt eige forum, opptil fleire gonger. Du har og tidlegare vorte advart mot at dersom din oppførsel her på forumet ikkje vert SVÆRT mykje betre, vil du igjen få ei utestenging. Eg fornyer herved din utestengelse, med begge nicka; Gjest_ og Viva, til 14 nye dagar. Om du har problem med dette, ta det opp med meg via e-post; [email protected]. Tråden vert òg stengt.

 

Meir informasjon om Viva/Gjest_ sin tidlegare oppførsel kan ein sjå her.

 

mvh.,

Vegard,

moderator

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...