Harry_-_ Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 jeg har søkt litt rundt på internett, men klarer ikke finne bilde av tattoveringa som leelo har på armen i "the fifth element"... noen som gidder å hjelpe meg å finne det? noen forslag på hvordan jeg kan finne et bilde av det? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Du kan jo spørre om noen har filmen på dvd og deretter spørre om de kan fange et aktuelt bilde fra filmen på pc'en eller noe. Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) har filmen... men man får ikke se stort av den tattoo`en, defor lurte jeg på om det gikk ann å finne bilde ett annet sted Endret 24. mars 2005 av Harry_-_ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg har lydsporet og det fulgte med noe ekstramateriale med bilder fra filmen, produksjonen osv. Jeg kan sjekke det ut når jeg kommer hjem etter påske. Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 hadde vært konge bra om du hadde orkett det har bare filmen på vhs så er ikke så mye med bonus material på den Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Sjekka ut de ekstramaterialegreiene på cd'en... De driver på med gamle programmer og jeg husker at det ødela litt på en annen pc for en del år siden... Det gikk ikke an å sjekke ut bilder og sånt ordentlig. Får vel kjøpe meg dvd'en snart da. Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 var den jeg leita etter... takker, det er bilde rett fra filmen.....men jeg er ikke sikker på at man ser hele tattoo`en der, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå