anon12234 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) hey, fikk mitt TT bigwater i dag, så har det stått å kjørt på ei avis i nesten 4 times, ingen lekasje. tror dere det er trygt å sette det in nå?, hvor lenge bør de testes?, jeg tenker lissom at hvis det ikke har lekket på 4 timer kommer det sikkert ikke til å lekke over natta heller..... Endret 24. mars 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 mange her på forumet har hatt lekkasjer i det systemet, la det så å surre en god det timer til, la det stå i 24 timer, da er du på den sikre siden ! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 24 timer blir det nok ikke uans. enten så blir det i morgen i 12 tiden på dagel. ellers kanskje jeg drøyer til i morgen kveld, er så forbanna lei av bråket fra cpuvifta mi såm må stå på lieeom 40 db for at cpu ikke skal bli over 70 grader i load Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 okay, men hvis du er så bestemt på at du skal ha de på, så hvorfor poster du på forumet? Men men, bare min mening om at det bør stå en god stund til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå