Edstro Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Hei! Eg tenkte at eg skulle registrere meg på freesms.no Men er freesms.no noe lureri? Det er kansje et dumt spørsmål men eg må bare være sikker Endret 24. mars 2005 av eddielie30 Lenke til kommentar
svennand Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hei! Eg tenkte at eg skulle registrere meg på freesms.no Men er freesms.no noe lureri? Det er kansje et dumt spørsmål men eg må bare være sikker for å si det slik, må du registrere ett mobilnummer kan du forvente mye reklame fremover, er i hvert fall det som skjedde med meg på tidligere slike gratis sms tjenester! eurobate osv... personlig vil jeg si at det ikke er verdt å riske det... tok en god stund før reklamen begynte å komme. var vel redd for at folk ikke skulle bite på.... dette skrives i fylla.... Lenke til kommentar
wmdatafan Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Nei, FreeSMS er ikke en tulletjeneste. Jeg benytter meg daglig av denne tjenesten, og har ikke sett snurten av noe reklame. Edit; hva har egentlig dette med nettverk å gjøre? Endret 24. mars 2005 av wmdatafan Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Flyttes til operatører og tjenester på mpbilforumet. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 jeg har heller ikke hatt problemer med freesms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå