Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sitter på fjellet og koser meg med mobilt (3G) bredbånd jeg :D

Kanskje jeg blir med neste påske, men tradisjonen med hytta er egentlig ganske så kos den også...

 

Jaja, hygg dere, og ta masse bilder folkens! :D

Går det fort?

Hvor mye koster det?

Det må jo bli en fin løsning for meg, for to dager siden da jeg var på hytten gikk det over GSM... Treeeeeeeeeeeigt. Forresten får vi snart innlagt bredbånd over kabel på hytten. Kanskje litt av kosen forsvinner men hvem bryr seg, det viktigste er å komme i kontakt med omverden... :p

Endret av jonas27389
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter på fjellet og koser meg med mobilt (3G) bredbånd jeg :D

Kanskje jeg blir med neste påske, men tradisjonen med hytta er egentlig ganske så kos den også...

 

Jaja, hygg dere, og ta masse bilder folkens! :D

Går det fort?

Hvor mye koster det?

Det må jo bli en fin løsning for meg, for to dager siden da jeg var på hytten gikk det over GSM... Treeeeeeeeeeeigt. Forresten får vi snart innlagt bredbånd over kabel på hytten. Kanskje litt av kosen forsvinner men hvem bryr seg, det viktigste er å komme i kontakt med omverden... :p

netcom 3g

 

laptop og 2k, og du er klar :)

Lenke til kommentar
og arne? har'n uteblitt? ;)

 

*stikke hodet ut av vinduet og lytte*

Arne dukker opp med jevne mellomrom vet du ;)

 

Til de av dere som har døgnet: Jeg anbefaler dere å ta en dusj! Det hjelper virkelig i kampen mot søvnen ;):yes:

 

 

Edit: Kanskje det passer bedre å ta i Chatten... :hmm:

Endret av -NeoRag-
Lenke til kommentar
Det er vell logisk at det blir problemer på TG. De bruker ikke samme utstyret hvert år og dermed må mye gjøre ifra Scratch og backbonet er iår på kun 6Gbit så vi har ikke så veldig mye å bolte oss på.

Det er jo ikke sånn at alt er nytt og revulosjonerende bare man skifter litt utstyr, nettverket til telenor går jo ikke ned hver gang de skifter noe kjerneutstyr, etter så mange år så burde de vel ha en viss peiling på load og trafikkfordeling i skipet?

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...