Sneglen Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Enten setter du den på gulvet, bygger i høyden, eller bruker den som stol Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) ser virkelig ikke hvorfor nettverket skal gi problemer hvert år. ta vare på tegningene om hvordan det er i år når alt virker og gjør det likt neste år. Fordi de har nytt utstyr i år? og i fjor ble jo hele nettet koblet om til en mindre ideell løsning pga noen coreswitcher som ikke taklet trafikken Endret 24. mars 2005 av CaZiO Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Da er billetten fikset, og jeg er snart klar til å dra Håper bare jeg får plass til pc min. Bilde 1 Bilde 2 va du på crossover04 i volda? synst ej he sett maskina di før Endret 24. mars 2005 av mrKROVEL Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Da er billetten fikset, og jeg er snart klar til å dra Håper bare jeg får plass til pc min. Bilde 1 Bilde 2 haha, GO TUR er glad jeg har laptop jeg Endret 24. mars 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 offor blir man ofte mer kåt på TG babes enn ellers? men anyways. Jeg har det siiiiinsykt digg her. Elsker TG! *sippe på cola* Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 offor blir man ofte mer kåt på TG babes enn ellers? men anyways. Jeg har det siiiiinsykt digg her. Elsker TG! *sippe på cola* Heheh :!: Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Pen skrivefeil i overskriften i artikkelen.. "ha en alternativ." Skal vel stå "påske" et sted der, men det har visst gått rett gjennom sensuren Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Er på TG, er det noen som har ip e.l. til battlefield 1942? Jeg får det ikke til og har spurt mange, men det ser ikke ut til at det er noen servere oppe. Noe som hvet noe om hva framtiden er for battlefield på tg? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg koser meg her på tg værtfall nå som endelig linja har blitt stabil å Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Fryktelig varmt det har blitt. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Nå sitter jeg her endelig. Utrolig digg. Pc fikk plass under bordet også Brukes halvveis som armlene. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Da er billetten fikset, og jeg er snart klar til å dra Håper bare jeg får plass til pc min. Bilde 1 Bilde 2 va du på crossover04 i volda? synst ej he sett maskina di før Nei, dette er første lan jeg er på med den pc. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Fryktelig varmt det har blitt. Enig der, blitt mye varmere enn hva det var igår. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Fryktelig varmt det har blitt. Enig der, blitt mye varmere enn hva det var igår. Ja, det er jo til og med for varmt når jeg ikke sitter på puten min! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Nå sitter jeg her endelig. Utrolig digg. Pc fikk plass under bordet også Brukes halvveis som armlene. Så deg gå inn. Kjente igjen maskinen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) DET IKKE LOV TIL Å LEGGE UT ADRESSEN TIL DC-HUBER PÅ FORUMET Les retningslinjene. Endret 24. mars 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 DET IKKE LOV TIL Å LEGGE UT ADRESSEN TIL DC-HUBER PÅ FORUMETLes retningslinjene. Er det lov til å ta det over PM da? Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Nå sitter jeg her endelig. Utrolig digg. Pc fikk plass under bordet også Brukes halvveis som armlene. Så deg gå inn. Kjente igjen maskinen. Du så sikkert kameraten min som dyttet pc, jeg gikk ved siden av Er det lov til å ta det over PM da? Sikkert greit å si ifra på forumet så ikke flere spør etter det. EDIT: Leste veldig feil. Er nok ikke noe problem å ta det over PM. (sier ikke at det er lov men) Endret 24. mars 2005 av Cloud Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Sitter på fjellet og koser meg med mobilt (3G) bredbånd jeg Kanskje jeg blir med neste påske, men tradisjonen med hytta er egentlig ganske så kos den også... Jaja, hygg dere, og ta masse bilder folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå