kverna Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 ja det tror jeg kan bli bra! OT(igjen): Tingene du skriver blir mer og mer likegyldig for meg jo mer jeg ser på avataren din Snekker`n Lenke til kommentar
ADT Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Den avataren er fæl! Klarer ikke konsentrere meg i det heletatt, Jeg stemmer for at den skal fjernes! *rekker hånden i været* Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 ja det tror jeg kan bli bra! OT(igjen): Tingene du skriver blir mer og mer likegyldig for meg jo mer jeg ser på avataren din Snekker`n Det er ikke min feil,skyld på mr Dahle,det var han som kom med den Lenke til kommentar
kverna Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 *bli venn med mr Dahle og få spennende bilder som avatar* Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg har jo alle spillene da, men det er jo egentlig ingen under 18 som kan poste her siden det er 18 års aldersgrense på i alle fall hl2. (er ikke sikker på doom3)Synes du burde fjerne spill testene og bare bruke gratisprogrammer, eller gratis spill. lol, når begynte folk å bry seg om aldersgrense ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå