Gå til innhold

LØST: Western = kranglefant

Anbefalte innlegg

Visst er de CS disker når de må være det alene. Jeg har aldri vært borti lignende med noe annet merke. Men når du vet det er det jo som sagt ikke et problem. Komplett.no kunne lagt med en lapp på de. Står jo som egen FAQ på WD sine sider så er jo et allment problem hos de tydeligvis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn generelt, spiller det noen rolle om hvor man plasserer Master og Slave på kabelen så lenge man bruker Master og Salve jumper på diskene og ikke CS (Cable Select) ?

Har alltid plassert Master på enden (Svart) og Slave på den Grå på midten av kabelen. Jeg skulle ha inn en DVD spiller her om dagen flyttet jeg om slik at jeg nå har Master på grå og Slave på svart kontakt for å få det til. Ser ut til å funke like bra men er det lurt å ha det slik ?

Lenke til kommentar
Komplett.no kunne lagt med en lapp på de.

Gi meg et godt argument til hvorfor Komplett.no skal være nødt til å legge med lapp med WD diskene når det klart og tydelig står hvordan jumperen skal settes på en lapp som er klistret fast i disken?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
Komplett.no kunne lagt med en lapp på de.

Gi meg et godt argument til hvorfor Komplett.no skal være nødt til å legge med lapp med WD diskene når det klart og tydelig står hvordan jumperen skal settes på en lapp som er klistret fast i disken?

Noen L. Usere mener _alltid_ at alt er andres feil, og at alt er dårlig, og derfor må merkes med font 200. Som trådstarter f. eks., som mener at det er en dårlig disk fra et dårlig firma, fordi de bruker cable select. Og så whiner han over manglende manual fordi han var så jævla cheap at han kjøpte bulk, eller ikke kan lese manualen.

Det kan ikke være lett å være produsent, eller webshop idag, med slike brukere/kunder.

Kunden skal tydeligvis ikke ha noe ansvar, ikke engang å lese monteringsanvisning, eller bruksanvisning. Må han det, er det tydeligvis et dårlig produkt :no:

Jeez. Slike brukere burde få BRETTSPILL heretter.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...