Anonymisert Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hei noen som vet kordan man får vekk en rute som spørr etter passowrd når man starter win ME (maskinen har bare en bruker. når man klikker ok med blankt pass kommer man inn men det er litt iriterende.) en venn av meg fikk denne ruten opp etter at han hadde pcen på reperasjon. han som fiksa maskinen vist ikke noe om dette og han fikk det ikke vekk. takk for svar :!: Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Huff, så lenge siden jeg drev med Win'ME.... Tror det er en instillinge i nettverkinstillinger i kontrollpanelet. Eller så er det en brukerinstilling der. Kan ikke hjelpe noe mer enn det Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 hei. husker at jeg holdt på med det samme greiene før påske, men det var på en Windows 98 maskin. jeg skulle ordne pc`en til ei i klassen skulle lage en annen brukerkonto, men når jeg laget den måtte jeg allikevel trykke ok for å logge inn selv med blankt passord. det jeg gjorde var å velge at alle brukerne skulle ha samme instilliger tror jeg. trykka bruk og restart. så var alt som det skulle med autoinnlogging. jeg tror det var slik jeg gjorde det. men jeg er sannelig ikke sikker i ME. Lenke til kommentar
Elefantons1 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg mener tyfelig å huske at jeg måtte inn å endre på nettverks innstillingene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå