P-in-P Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 - metal- rap / annet det hadde vært morro edit: det enkleste er ofte det best... Kort liste 4 lyfe!!11! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Tja, skal vi dekke størsteparten av dette forumet blir det noe slikt som: - Metal - Rap - Progressiv sitarfrijazz fra uralfjellene med elementer av psykedelia og eksperimentell salsadubfusion Endret 23. mars 2005 av HalTan Lenke til kommentar
andesam Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 eller slik - metal - fjortiss metal - rap /annet Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg hører IKKE på: - Opera - Rap - nesten alt som har blitt utgitt de siste 5 åra. Gammel hip-hop derimot. - Gammel musikk (_nesten_ alt før 1980) - beklager, det suger humlepung! - RnB - verdens VERSTE musikksjanger - Trance og lignende. - Sitarmusikk fra Uralfjellene Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Tja, skal vi dekke størsteparten av dette forumet blir det noe slikt som: - Metal - Rap - Progressiv sitarfrijazz fra uralfjellene med elementer av psykedelia og eksperimentell salsadubfusion Tror du glemte en ganske stor gruppe på et HW forum - Techno. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg liker industrial og de mange undergruppene den sjangeren har... Har på følelsen at det ikke er mange andre her som liker industrial. Stemmer det, mon tro? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Tror dette ble forumets mest populære poll uten poll Lenke til kommentar
riktig Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg er mottakelig for det meste, men det går mest i metal/hardrock/progrock. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 musikksmak ligner egnetlig ganske mye på religion. En kristen kunne aldri ha tenkt seg til å konvertere til islam.. og når man er født inn i en religion så ser man på den som den eneste korrekte, og er kritisk til alt annet. bare en liten tanke jeg fikk pluttselig.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 musikksmak ligner egnetlig ganske mye på religion. En kristen kunne aldri ha tenkt seg til å konvertere til islam.. og når man er født inn i en religion så ser man på den som den eneste korrekte, og er kritisk til alt annet. bare en liten tanke jeg fikk pluttselig.. ... De fleste endrer (og eller legger til/trekker fra) musikksmak opptil flere ganger i livet. Så... nei. :] Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 musikksmak ligner egnetlig ganske mye på religion. En kristen kunne aldri ha tenkt seg til å konvertere til islam.. og når man er født inn i en religion så ser man på den som den eneste korrekte, og er kritisk til alt annet. bare en liten tanke jeg fikk pluttselig.. Nja, jeg vet nå ikke det... Det første jeg hørte på av musikk var Backstreet Boys (boyband) i en alder av 10(?) så gikk jeg over til Techno/trance/house/hardcore og så koverterte jeg til Metal! Har etter det hatt en liten periode med rap også for den sags skyld... Så jeg vil ikke påstå at det du sa gjelder for meg Lenke til kommentar
andesam Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 ok da, det gjelder kanskje ikke så mange. Men jeg tørr påstå at det er noe i det, hvis man er ordenlig inne i metal sjangeren f.eks. så skal det mye til for å snu om til rap.. men, men... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) ok da, det gjelder kanskje ikke så mange. Men jeg tørr påstå at det er noe i det, hvis man er ordenlig inne i metal sjangeren f.eks. så skal det mye til for å snu om til rap.. men, men... Jeg gjorde det nå jeg da... Kan forsåvidt enda slå på litt techno/trance/house/hardcore om jeg føler for det... Edti: men nå får vi slutte å gå så OfT... Endret 24. mars 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
andesam Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) ok, on topic igjen: jeg hører for det meste på metal (nesten all type metal), kan også høre på diverse annet, men aldri rap/r&b. Endret 24. mars 2005 av andesam Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Rock/popProgressiv rock Gammalrock (70's, 60's, 50's) Indierock/grunge Metal Ekstrem metall Jazz Blues Country Listepop Rap/Hip-hop R&B/Soul/Funk Elektronika Tyngre elektronika (industrial, hardcore, terrorcore, etc.) Punk Klassisk Opera Salsa/latin Folkemusikk J-Pop Annet - spesifiser syns det er en passende liste jeg. ok da, det gjelder kanskje ikke så mange. Men jeg tørr påstå at det er noe i det, hvis man er ordenlig inne i metal sjangeren f.eks. så skal det mye til for å snu om til rap.. men, men... uening. jeg er no ganske inne i hip hop skjangeren, jeg liker også heftig kill kill kill metall (veit ikke hva det heter) og før var jeg skikkelig inne i trance skjangere, nå hører jeg alldri på det lenger. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 progressive karen jeg. Men liker å "krydre" det med mye, mye rart. Går mye i Hip hop, ratm og seigmen for tiden. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg likte også best den største listen til HalTan. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Skal vi se, for meg så går det i mange forskjelige typer metal samt litt andre saker(rock, electronica...etc) Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Metal av de aller fleste sjangre. Litt gammel hip-hop. Litt rock. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg