Gå til innhold

Hva slags musikk liker du?

P-in-P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hører IKKE på:

- Opera

- Rap - nesten alt som har blitt utgitt de siste 5 åra. Gammel hip-hop derimot.

- Gammel musikk (_nesten_ alt før 1980) - beklager, det suger humlepung!

- RnB - verdens VERSTE musikksjanger

- Trance og lignende.

- Sitarmusikk fra Uralfjellene ;)

Lenke til kommentar
Tja, skal vi dekke størsteparten av dette forumet blir det noe slikt som:

- Metal

- Rap

- Progressiv sitarfrijazz fra uralfjellene med elementer av psykedelia og eksperimentell salsadubfusion

Tror du glemte en ganske stor gruppe på et HW forum - Techno.

Lenke til kommentar

musikksmak ligner egnetlig ganske mye på religion. En kristen kunne aldri ha tenkt seg til å konvertere til islam.. og når man er født inn i en religion så ser man på den som den eneste korrekte, og er kritisk til alt annet.

bare en liten tanke jeg fikk pluttselig..

Lenke til kommentar
musikksmak ligner egnetlig ganske mye på religion. En kristen kunne aldri ha tenkt seg til å konvertere til islam.. og når man er født inn i en religion så ser man på den som den eneste korrekte, og er kritisk til alt annet.

... De fleste endrer (og eller legger til/trekker fra) musikksmak opptil flere ganger i livet. Så... nei.

:]

Lenke til kommentar

Nja, jeg vet nå ikke det...

Det første jeg hørte på av musikk var Backstreet Boys (boyband) i en alder av 10(?) så gikk jeg over til Techno/trance/house/hardcore og så koverterte jeg til Metal! Har etter det hatt en liten periode med rap også for den sags skyld...

Så jeg vil ikke påstå at det du sa gjelder for meg ;)

Lenke til kommentar
ok da, det gjelder kanskje ikke så mange. Men jeg tørr påstå at det er noe i det, hvis man er ordenlig inne i metal sjangeren f.eks. så skal det mye til for å snu om til rap..

men, men...

Jeg gjorde det nå jeg da...

Kan forsåvidt enda slå på litt techno/trance/house/hardcore om jeg føler for det...

Edti: men nå får vi slutte å gå så OfT...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Rock/pop

Progressiv rock

Gammalrock (70's, 60's, 50's)

Indierock/grunge

Metal

Ekstrem metall

Jazz

Blues

Country

Listepop

Rap/Hip-hop

R&B/Soul/Funk

Elektronika

Tyngre elektronika (industrial, hardcore, terrorcore, etc.)

Punk

Klassisk

Opera

Salsa/latin

Folkemusikk

J-Pop

Annet - spesifiser

syns det er en passende liste jeg.

ok da, det gjelder kanskje ikke så mange. Men jeg tørr påstå at det er noe i det, hvis man er ordenlig inne i metal sjangeren f.eks. så skal det mye til for å snu om til rap..

men, men...

uening.

jeg er no ganske inne i hip hop skjangeren, jeg liker også heftig kill kill kill metall (veit ikke hva det heter)

og før var jeg skikkelig inne i trance skjangere, nå hører jeg alldri på det lenger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...