Gjest_ Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Bedre med kritikk en å ha en dårlig side, dere får si hva dere mener. http://www.orixstudio.com riktige farger eller skal siden settes til 100%? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Jeg lurer på hvor ofte du kommer til å spamme for dette forumet ditt. Lenke til kommentar
Xqtor Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Tror ikke man skal stirre for lenge på de orange bokstavene før man får vondt i øynene. Mørk skrift på hvit (lys) bakgrunn anbefales - det er bevist at det er det som er lettest for øynene å lese. Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Synes det var en bra side jeg, så veldig profft ut.. Eneste jeg tror ikke de som besøker din side vil ha noe særlig bruk for alle de dumme linkene under support delen, kanskje du heller skal kalle indexen for linker isteden. Men kjempe design.. Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Bra side veldig bra design. er eing i det Xqtor sier burde kansje hatt en annen farge på skriften. Lenke til kommentar
en mann Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Oransje vekk. Litt feil blanding av rund og firkantet form. Supportsiden er unødvendig, + Admin siden. Hvis det er bare deg som er Admin på siden, eller medlem, kan du vel skippe den. Medlemmer får heller logge inn på hovedsiden eller noe. Ikke Admin siden. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Ganske fin side det.. Keep ut the good work.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Pen side det der. Syns du skal beholde de orange overskriftene. De gav en bra kontrast til blåfargen. Det som ble sagt om mørk skrift på hvit bakgrunn er ikke den hele og fulle sannheten. Mørk skrift på hvit bakgrunn er mer "behagelig" for øyet å lese. Men hvit skrift på mørk bakgrunn (helst mørkeblå) er i de fleste tilfellene mer markant og lettest å lese for personer som ser dårlig/har problemer med synet. Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 nå har jeg aldri sett.. phpbb du verden - det er jo bare så vrient å få til.. ikke det at jeg hadde klart det selv da.. Lenke til kommentar
anarchima Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Side og side...Jaja, det er jo bare et forum og å sette opp phpBB er ikke akkurat noe å være überStolt av...Customising (slik som hw.no har gjort) er en skill, men er det ditt eget skin? Eller har du bare leecha det fra en random side på nettet? Det er uansett ganske fint :razz: Føler bare at jeg har sett det før. Lykke til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå