Gå til innhold

Aldersgrenser i danmark?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aldersgrensen for kjøp av alkohol i Danmark er 15 år, utrolig nok :roll::)

Snus er jeg ikke sikker på, men trodde det var helst en Norge-Sverige sak. Tviler sterkt på at snus i det hele tatt er lovlig i Danmark!?

15!!! :D:p

Selger de ikke snus :thumbdown::nei:

Lenke til kommentar
Selger de ikke snus :thumbdown:  :nei:

Så ta med deg snus da vel, er ikke vanskeligere enn det. ;)

Eller er du kanskje ute etter å kjøpe billig snus med deg hjem? Isåfall, kjøp på flyplassen om du skal ut å fly. Der kan du få tak i 5-pakn. (ukjent merke) for 59 kr. Er du kresen og skal ha General, koster en 5-pakn. porsjon deg 109 kr. Ikke gale det heller :)

Lenke til kommentar
Selger de ikke snus :thumbdown:  :nei:

Så ta med deg snus da vel, er ikke vanskeligere enn det. ;)

Eller er du kanskje ute etter å kjøpe billig snus med deg hjem? Isåfall, kjøp på flyplassen om du skal ut å fly. Der kan du få tak i 5-pakn. (ukjent merke) for 59 kr. Er du kresen og skal ha General, koster en 5-pakn. porsjon deg 109 kr. Ikke gale det heller :)

Skal ikke fly, mn så er jeg ikke 18 heller :p Så jeg hadde vel uansett ikke fått kjøpt...

Klart jeg kan ta med, men jeg ville helst få kjøpt litt billigere der nede, til oppholdet og med hjem ;)

Lenke til kommentar
Norge har mye å lære fra bl.a. Danmark når det gjelder alkohol-politikk :roll:  :yes:

Det norske folk har mye å lære..

Norsk drikkekultur er til å skamme seg over. Det er lett å se hvis man har vært en eller to turer til syden (gran canaria etc)

"weee..tax free..pimpesåmyesommuligpåflyetovertilvarmerestrøk.."

Skjønner godt at det er 16-års grense i danmark..dansker er merkbart ulik normenn når det gjelder drikkevaner..

Noe normenn burde ta lærdom av.. :roll:

Endret av Xander^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...