acon Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Ehm.. hva er aldersgrensen på kjøp av alkohol i danmark? (kommer nok til å gå mest i øl) Selger de snus i danmark? Isåfall hva er aldersgrensen? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Aldersgrensen for kjøp av alkohol i Danmark er 15 år, utrolig nok Snus er jeg ikke sikker på, men trodde det var helst en Norge-Sverige sak. Tviler sterkt på at snus i det hele tatt er lovlig i Danmark!? Lenke til kommentar
acon Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Aldersgrensen for kjøp av alkohol i Danmark er 15 år, utrolig nok Snus er jeg ikke sikker på, men trodde det var helst en Norge-Sverige sak. Tviler sterkt på at snus i det hele tatt er lovlig i Danmark!? 15!!! Selger de ikke snus Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Selger de ikke snus Så ta med deg snus da vel, er ikke vanskeligere enn det. Eller er du kanskje ute etter å kjøpe billig snus med deg hjem? Isåfall, kjøp på flyplassen om du skal ut å fly. Der kan du få tak i 5-pakn. (ukjent merke) for 59 kr. Er du kresen og skal ha General, koster en 5-pakn. porsjon deg 109 kr. Ikke gale det heller Lenke til kommentar
acon Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Selger de ikke snus Så ta med deg snus da vel, er ikke vanskeligere enn det. Eller er du kanskje ute etter å kjøpe billig snus med deg hjem? Isåfall, kjøp på flyplassen om du skal ut å fly. Der kan du få tak i 5-pakn. (ukjent merke) for 59 kr. Er du kresen og skal ha General, koster en 5-pakn. porsjon deg 109 kr. Ikke gale det heller Skal ikke fly, mn så er jeg ikke 18 heller Så jeg hadde vel uansett ikke fått kjøpt... Klart jeg kan ta med, men jeg ville helst få kjøpt litt billigere der nede, til oppholdet og med hjem Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Sist gang jeg var i Danmark var det 16 år (i fjor) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Danmark hadde 15 års aldersgrense framtil 1 juli 2004. Etter det ble det 16 år. Men...16 for å kjøpe øl og sprit, men 18 for å drikke det. Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Danmark hadde 15 års aldersgrense framtil 1 juli 2004. Etter det ble det 16 år. Men...16 for å kjøpe øl og sprit, men 18 for å drikke det. Det er jo bare latterlig :S Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Tipper det er 18 grense på røyk og snus... eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Tror ikke noen i butikken bryr seg om du skulle være under 16 år. Bare si det er til pappa. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Norge har mye å lære fra bl.a. Danmark når det gjelder alkohol-politikk 1 Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Norge har mye å lære fra bl.a. Danmark når det gjelder alkohol-politikk Det norske folk har mye å lære.. Norsk drikkekultur er til å skamme seg over. Det er lett å se hvis man har vært en eller to turer til syden (gran canaria etc) "weee..tax free..pimpesåmyesommuligpåflyetovertilvarmerestrøk.." Skjønner godt at det er 16-års grense i danmark..dansker er merkbart ulik normenn når det gjelder drikkevaner.. Noe normenn burde ta lærdom av.. Endret 26. mars 2005 av Xander^ Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 det er 16 år grense i danmark ja, var der fra fredag til onsdag.. sto på skiltet av vin og spiritus varer ikke skulle selges til personer under 16 år, huske ikke helt om øl var med på den grensa.. enten 15 eller 16 på øl og hvertfall Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Aldersgrensa på 16 år er noe jeg liker ved Danmark ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå