Knofle Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 vanlige standardsko... sånne som man kjøper overalt... ja, skatesko... ikke det at jeg skater men... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Lacoste-skoene jeg kjøpte denne uken ligner denne, men de har grønn tupp og er grønne bak. Deilige å gå i. Fine bysko. Ahhh... slike har en kompis og (sånn ca like), kjøpte de da vi var i London. Selv har jeg noen gamle DC Spectre skatesko. (åje hel***, når jeg tenker meg om så er de litt vel gamle nå ja). De er ganske stygge, de har ihvertfall blitt det etterhvert, spesielt siden jeg sølte litt hvitmaling på de i påskeferien. Håper på å få kjøpt meg nye sko snart (har håpet på det lenge, men aldri giddet). Bilder? Ikke eff... Dere vil ikke se dem... edit: brukte forresten et annet par sko hovedsaklig da jeg malte i påskeferien. Osiris Flux heter de, og de er konge å skate i, bare synd de er fullstendig utgåtte. De jeg har nå, funker også, men jeg skater ikke så mye lenger da.... edit: takk til johnny bravo for at han hadde bilde. Slik ser altså dc-skoene mine ut, bare at dette er vel en nyere modell. Mine er mørkeblå med litt gult og hvite lisser edit igjen: ja, og så har jeg et par és-sko som var hvite en gang i tiden. De er type fortsatt for stor (var heldigvis billige da) og står gjemt i et skap... Der kan de bare holde seg... Endret 11. april 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Le Coq Sportif ! som er et enda kulere merke enn Lacoste! Epz. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Stress og Session er ikke samme butikk. I Bergen har vi: Session, Stress, og Base. Base og Session har muligens samme eiere. Nix, det har de ikke. Men du glemte Sentrum, som, etter hva jeg vet, har samme eiere som Base. Eller så er de ihvertfall en slags søsterbutikker... Session er forøvrig en "kjede" som også finnes i Stavanger, Sandnes osv Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Jeg har noen Circa sko, tja aner ikke hva de heter, men det er Circa :!: Lenke til kommentar
Stunny Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Adidas Stabil 3 (De beste etter min mening. Stabil serien har blitt dårligere med årene. Så gleden var stor da jeg fant et par billige Stabil 3 sko på salg.) Adidas Nova (Ganske gode løpesko) Nike Pegasus 2007 (Veldig gode løpesko) Nike Max Moto 5+ (Utrolige gode til asfalt) Adidas Predator DB FG (Gode fotballsko, beckham modellen. God skru.) Adidas Predator DB Innesko (Gode fotballsko, beckham modellen. ) Nike Mercurial Vapor III FG (Ingenting å utsette på disse! Verdens beste fotballsko.) Nike Total90 Lazer MG (Rooney modellen. Godt skudd, pasning og balanse.) Nike Ronaldinho FG ( =) Fine til trening.. Def. ikkje nokke kampsko) Nike Ronaldinho TF (Funker til trening og enkelte gruskamper..) Nike Tennis Classic Yellow/White (Til "formelle" anledninga xD) Ja ej veit ej he mykje fotballsko. xD.. Bruker Vaporene mest da edit: OPS.. Dreiv å søkte. Sorry for å ha "bumpa" dinna her tråden. x Endret 18. september 2007 av Stunny Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Artig tråd.... mine sko: Tråden blir sikkert festligere om folk bare legger bilde av de skoa de har på akkurat nå - istedet for å ramse opp alt de har av fottøy.... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Tråden er da gjeldende enda, den! Har to par; Adidas Superstar, svarte u/ hvite stripe på siden. Bruker feitere lisser i dem enn de som er på bildet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Etnies Callicut (tror jeg) i kremfarga, semsket skinn. Huska ikke helt hvilken modell det var, og fant dem ikke på Etnies.com, men disse ligner; Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 19. september 2007 av Fisk1 Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Ehh, jeg har et par vanlige Converse, og et par "lave" Converse, begge er sorte. Også et par Audio sko. Lenke til kommentar
Stunny Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Tråden er da gjeldende enda, den! Har to par; Adidas Superstar, svarte u/ hvite stripe på siden. Bruker feitere lisser i dem enn de som er på bildet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor OK det var da bra, hehe. Fikk meget lyst på de Adidas Superstar skoene der. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Et par med Lacoste, Merrell, Puma og Etnies. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 (endret) OK det var da bra, hehe.Fikk meget lyst på de Adidas Superstar skoene der. 9532308[/snapback] De kan anbefales med sikkerhet, er gode sko. Dessuten er de greit kule. Hehe... Holder seg bra og, hvis du impregnerer og pusser dem. EDIT: Post nr. 1234 forresten. Endret 20. september 2007 av Fisk1 Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Har kloggar eg Da e mann. Går med dei så å seie heile året. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Edit: Btw.. Har ikke brukt de siste der.. Er for små Endret 20. september 2007 av H1lle Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Har hatt jævlig mange DC sko. Men traskter rundt i disse for tiden, helt OK. Lenke til kommentar
................... Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 (endret) ... Endret 9. juli 2010 av ................... Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Jeg har Orchis Lurker sko, de er finere enn dine. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 My pumas Lenke til kommentar
................... Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 (endret) ... Endret 9. juli 2010 av ................... Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Slike i svart "skinn". Imba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå