Homme Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 De Converse skoa med flammer på har jeg og, de er vist tatt ut av produksjon nå. Har også; Sorte Adidas "kjøresko" Blå,røde og hvite skatesko Hvite lacoste sko Callaway Golfsko Adidas "etellerannet" fotballsko Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Sko er sko... Omtrent ingen legger merke til dem. Der tar du feil Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Sko er sko... Omtrent ingen legger merke til dem. Der tar du feil en av de første attributtene jeg legger merke til når jeg ser på mennesker, og spesielt kvinner Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Har en variant av denne : bare de er smalere, mørkebrune og påskegule lisser :] (Kjøpt på Session i Bergen) Så har jeg disse fotballskoene : og så har jeg noen lyseblå tøysko fra 1979 :] Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg her noen brune ES` sko som jeg altid går med.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Stress og Session er ikke samme butikk. I Bergen har vi: Session, Stress, og Base. Base og Session har muligens samme eiere. Joda, det vet jeg. Har vært innom alle tre, og handlet vertfall hos de to første. Tenkte mer på at det er mye samma ulla når det gjelder utvalg av ting.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 The answer is still no. Base og Session er skate/snow/surf-butikk, det er ikke Stress. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Slike: Tøft? Nei.. sannheten er at jeg bare har kjipe sko for tiden. Må finne meg noen som er god å gå i samtidig som de ser bra ut. Fikk jo noen tips i denne tråden, så får vi se Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Tunge sko er det verste som finns, punktum. (Eller militærbootsene er litt greie ) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) The answer is still no. Base og Session er skate/snow/surf-butikk, det er ikke Stress. Hm.. Enten har dem lagt om siden jeg var der sist, ellers har jeg misforstått hele greia, for jeg vil si jeg fant mye like klær/sko i Session og i Stress i Bergen. Edit: Nå hang jeg mest i klær-seksjonen, ikke i snow-seksjonen på Session. Session i Stavanger har jeg dog fått med meg at satser på surf vertfall.. Endret 25. mars 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 The answer is still no. Base og Session er skate/snow/surf-butikk, det er ikke Stress. Hm.. Enten har dem lagt om siden jeg var der sist, ellers har jeg misforstått hele greia, for jeg vil si jeg fant mye like klær/sko i Session og i Stress i Bergen. Det vil jeg si meg enig med! Karsten som eier Session eier en del av Stress også Men la oss ikke snakke for mye OT Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 Et par Air Max 97 Air Max 03 (ikke HELT like, men nesten) Et par Timberland Traditional Handsewn 3-Eyelet Classic Lug Dessuten et par slike; Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Har vel et par slike: Og et par slike: Ellers har jeg de som er på det vedlagte bildet utenom skisko, slalomsko og slikt. Det er de svarte ECCO-skoene jeg bruker til vanlig. Edit: og nei, det er ingen tilfeldighet at alle skoene er knyttet Endret 29. mars 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 har bestillt disse skoa nå Lenke til kommentar
morfin Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg har bare et par sko jeg, og kjøper nye når de er utslitt. Akkurat nå har jeg disse bare med beige gummi og lisser. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 -Et par Converse Allstar - brukte dem mest på kjøkkenet. -Et par blend sko - som jeg bruker daglig -3 Adidas -å noe annet som jeg ikke kommer på i farta Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Et par steingamle og istykkerbitte Etnies skatesko. Et par Globe Chet Thomas sko og et par Nike sko. (Shopping i Berlin er morsomt ) Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 (Shopping i Berlin er morsomt ) Ah? Skal dit neste uke. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 6 par stiletthæler 20 par platåsko 4 par lårhøye lakkstøvletter Vel, egentlig har jeg bare et par joggesko og ett par vintersko. Lenke til kommentar
Cenyon Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Noen kule Doc Martins og New Rock støvler. Støvler hele året, hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå