sparks Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Adiddas Sorte, med Hvite striper. Fjorårets modell.,. Uhm.. Heter de da? Timberland Hvite "vintersko", one of a kind.. ingen har maken! Endret 24. mars 2005 av sparks Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Reebok ATR, veldig slitt. Skal kjøpe nye Pumaz. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Her er mine nåværende sko: har noen mokkasiner (typo?), hjemme som er greie de også. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 prøver å linke til de, selv om jeg ikke får de opp her på tg.. det er i allefall et par hvite Air Jordan XIV.. jeg har også slitt ut et par svarte av samme typen.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 bruker bare pappa's gammle malersko, bør kansje bytte den, siden det begynner og lokte vont av dem Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Dette er favorittskoene mine: Har også et par slike som begynner å bli ganske slitt (bildet er gammelt) http://darkness.rasterburn.org/hw.no/sko/adidas.jpg Eneste paret med hæler jeg har nå er: http://darkness.rasterburn.org/hw.no/sko/hoye.jpg De skoene jeg går mest med når det er slaps og vinter har jeg ikke bilde av. Det er et par Globe Chet av en eller annen generasjon. Har lyst på nye støveletter To siste bildene var litt store.. fjernet imgtaggene. Endret 24. mars 2005 av darkness| Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Et par stygge, brune adidas superstar (ja, brune.) Et par etnies sko med høl i bånn (rip ) Må prøve å få kjøpt meg et par Vans slip-on sko i nærmeste fremtid Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg har svarte blend of america sko med hvite striper Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 to par pumasko et par adddas støvletter(vintersko) de jeg bruker mest...akkurat nå ja! så har jeg masse finsko som brukes en gang i året elns Lenke til kommentar
Prebba1 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 De nydeligste Nike skoene på TG! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Sko? Sko hvor? Ja. Jeg liker sko. Altså, liker sko men husker da ikke navnet på alle for det? Men merker skal nok gå... - 5 par (vanlige daglig) Pumasko, her vil du også finne favorittparet mitt, et par brune puma skinnsko som jeg digger blindt. - Noen nike sko - 1 par - adiddass - Timberland diverse vintersko - Cat oransje hate-for-alltid-sko - Reebook sko - Militærstøvler - Boston sko - Prada sko - Lacoste sko - En del Ecco sko - Bianchi sko - Diverse sko Jeg eier ikke sandaler, og er stolt av det. I det hele så har jeg 24 par (ikke inkl. langrennsko, slalom, snowboard boots, treningsko (asics) osv.) Liker generelt den stilen 'smale tettsittende'(puma,nike, adiddas med fler) svært godt.. Selv om de fleste har tynn såle så er det så satans deilig., Skal kjøpe noen bianchi sko snart, slangeskinn, forguder dem. Forresten: En tanke slo meg: Jeg er jo syk...! Jeg kan gå i ulike sko i nesten en måned. Hallo? Endret 25. mars 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Hm, si det du.. Circa AL202 Circa CX506 (bare i mørkeblått og hvitt, som er penere) Globe Chet IV (i svart) Gidder ikke fikse bilde av resten: DVS skatesko 2 par svarte dressko Adidas joggesko Grønne støvler Mulig jeg har mer. Endret 24. mars 2005 av Marvil Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 For noen råe Globe-sko du har. Jeg har de i fargen som er avbildet Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Er glad i sko. Har 2 par som jeg bruker nå. Osiris Everex Skatesko & Viking Assault vintersko med goretex og høy kant. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 For noen råe Globe-sko du har. Jeg har de i fargen som er avbildet Hehe, nice. Kjøpt på Session i Bergen dine også eller..? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Converse Weaphon Hi Nike Air Force 1 Mid Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Nike Air Force One (White/Carolina Blue) Adidas Monaco GP Timberlands Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 For noen råe Globe-sko du har. Jeg har de i fargen som er avbildet Hehe, nice. Kjøpt på Session i Bergen dine også eller..? Tror jeg kjøpte mine på Stress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå