SupremeX Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 Går i skatesko, jeg. Liker ikke de smale Puma/Adidas/whatever-skoene, de er bare ubehagelige. Har et par av de til venstre. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg hadde et par skatesko... Helt til jeg var på besøk hos noen med hund. Da jeg skulle gå igjen hadde hunden dratt ut all innmaten i skoene. De var bokstavelig talt spredt utover hele gangen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 Puma DVS Circa Adidas Nike Lenke til kommentar
Döden Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 - Globe Chet-IV - Globe (ET eller annet; slitte. "Badet" med de i både ferskvann og saltvann). - Geoxsko av beige skinn - Merrell (Vintersko) - RootsBoots (Vintersko) - Adidas (Den alle har) - Adidas Innejoggesko - Asics GT-2100 løpesko - Viking Sandaler Sånn jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
acon Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Har et par sko Hva skal dere med 20 par sko? Er det noe med sko jeg har gått glipp av? +treningsko... men de gjelder liksom ikke..? Endret 24. mars 2005 av acon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 Er det noe med sko jeg har gått glipp av? Ja. Det er det jenter ser på først. Faktisk det eneste klesplagget man noenlunde kan bedømme en person ut i fra, i og med at det ikke skiftes hver dag. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Har et par sko Hva skal dere med 20 par sko? Er det noe med sko jeg har gått glipp av? +treningsko... men de gjelder liksom ikke..? Kanskje det greit med sandaler om sommeren så føttene dine ikke dør av svette og all slags faenskap som får fotfeste av fotsvette. Kanskje det er greit med forskjellige sko til fotball, sport, gym, vinter, høst og sommer? Endret 24. mars 2005 av Beistet Lenke til kommentar
acon Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 Er det noe med sko jeg har gått glipp av? Ja. Det er det jenter ser på først. Faktisk det eneste klesplagget man noenlunde kan bedømme en person ut i fra, i og med at det ikke skiftes hver dag. Tror jeg har funnet grunnen til mitt... delvis uheldige kjærlighets liv ... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Her er mine! Og hvis det er noe man kan bedømme ut ifra disse skoene så er jeg spent på å høre hva det er. Endret 24. mars 2005 av PSION Lenke til kommentar
acon Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 Har et par sko Hva skal dere med 20 par sko? Er det noe med sko jeg har gått glipp av? +treningsko... men de gjelder liksom ikke..? Kanskje det greit med sandaler om sommeren så føttene dine ikke dør av svette og all slags faenskap som får fotfeste av fotsvette. Kanskje det er greit med forskjellige sko til fotball, sport, gym, vinter, høst og sommer? Sandaler kjøper jeg til sommeren, somregel... og som tidligere nevnt har jeg treningsko... til gym og treningstudio Det med vintersko er en annen historie... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 Noen svæææære noen...... Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 Ecco Gore-Tex - vintersko DCshoe - skatesko Osiris - skatesko Adidas Team Mundial - fotballsko marsjstøvler Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 Disse bare at mine er hvite der hvor disse er røde. Pluss et par ville lotto sko. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 har bare et par sko som jeg bruker mest tl vanlig...husker ikke hva slags merke og sånt men så har tusenvis av fotballsko da.. halvparten passer vel ikke tenker jeg Lenke til kommentar
andesam Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 - sens "ett eller annet" blå skate sko ting - meget utslitt - roots jogge / vintersko Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 Gym og spinning sko i skikkelig god kvalitet derav pris også. Gå rundt i sko: drittsko + røde Converse all star. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg har et par dritstygge, slitte beige boots. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 går fortsatt i skoene jeg fikk til jul for 4-5 år siden. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 Ingen bilder, men foruten etpar vintersko så har jeg kun sko par fra Ecco Lenke til kommentar
Tante Pose Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 Mine favotittsko: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå