Kung_Bore Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Muligens det beste skokjøpet noensinne. Le Coq Sportif har utrolig gode sko. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Hvilke butikker selger Prada sko i Norge? Vet kun om en butikk i Bergen. jeg er ikke helt sikker, men jeg tror kanskje du får prada sko på kamikaze? correct me if im wrong Stemmer. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Kamikaze er god trening for kredittkortet, altså. Plukka med meg ett par Gucci "no er det snart vår" sneakers, og et par Lanvin Taffetta Hi Tops. Sålen på Lanvin-skoa er heilt fantastisk. Endret 8. mars 2008 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Kamikaze er god trening for kredittkortet, altså. Plukka med meg ett par Gucci "no er det snart vår" sneakers, og et par Lanvin Taffetta Hi Tops. Sålen på Lanvin-skoa er heilt fantastisk. Bilder daaaa Endret 8. mars 2008 av LyleScott Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Kamikaze er god trening for kredittkortet, altså. Plukka med meg ett par Gucci "no er det snart vår" sneakers, og et par Lanvin Taffetta Hi Tops. Sålen på Lanvin-skoa er heilt fantastisk. Bilder daaaa iPhonen er ute av drift enn så lenge, så det må nok dessverre vente til gutta på hackintosh klarer å finne ut kva som er i veien. Midlertidige bilder: - Desse Lanvin-skoa, berre i heildekkande blåfarge - Gucci-skoa Endret 8. mars 2008 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Gode kjøp, har samme Gucci sko og liggnende sneakers fra Lanvin Du la ikke tilfeldigvis merke til om de hadde et par sorte lave sneakers fra Lanvin inne? De er vel sorte med lakkfinish og hvit såle. Endret 9. mars 2008 av Homme Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Hadde heller dårlig tid når eg var innom, så nei, dessverre. Finn gjerne bilde om mulig, har (etter kvart) blitt veldig fan av Lanvin! Lenke til kommentar
marvol Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Trenger litt hjelp..For et par år siden hadde jeg et par nike tøyjoggesko.. De var ekstremt behagelige og jeg lurte derfor på om det var mulig å oppdrive et par slike igjen. Spør om dere vil ha mer info ! BUMP ! Må finne igjen disse ! Lenke til kommentar
LarsRoger Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Har for tiden ett par joggesko som jeg bruker Har egentlig lyst på et nytt par men finner aldri noen jeg liker Noen forslag ? Gjerne tettsittende "joggesko lignende" .. Helst mørke ;D Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Nike Shox er kjempegode å gå i Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Nike Shox er kjempegode å gå i Enig, de er superdeilige å gå i. Er også en av de beste helseskoene man kan få tak i. Lenke til kommentar
jocha Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 da har vi no tel felles, syns sko er spennende je også for øyeblikket går je med hvite no sense sko, med litt fancy skolisser;P Lenke til kommentar
mesha Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Sko som jeg har nylig kjøpt: Endret 15. juli 2008 av mesha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå