kjaks Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Siste bidrag til min samling av Nike dunks: Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Bruker for tiden "Jalas" sine vernesko. Har ikke noe bilde av dem her nå. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 To par vintersko: -Stefano Branchini høye, svarte skinnsko med naturfargede lisser som snøres langt ut mot tuppen gummisåler og smal boxtip -Enkle svarte høye skinnsko fra Lloyds med vanlig boxtip Andre: -Daniele Alessandrini boots, rødbrune med skinnflapper som spennes over lissene, fake "støv" og vanlige runde skotupper. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Puma og timberland. Skal dog kjøpe meg et nytt par i morgen. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Oi, hvilke sko jeg har? Det er mange det. Kan lage en liste over de jeg husker og bruker. (resten er sikkert på loftet) Pensko: LV Cartesian Darby?(derby kanskje) LV Monte Carlo ini. (er vel allbruks egentlig) Prada (begynner å bli oppbrukt) Ben Sherman Allround: LV Monte Carlo ini. igjen. De kan brukes til det meste Björn Borg (gudene vite hva de heter) Bianco for Men (vintersko) Vans Gucci sneakers Annet: Soft Grey Sandaler Adidas løpesko Nike joggesko Nike løpesko, type bane Callaway Drysport og CRO golfsko Er mange fler, men orker ikke og ramse samtidig som jeg ikke husker halvparten av skoene mine. La med et bilde av mine kjæreste Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Høh. Og jeg som trodde jeg hadde mange sko - sånn i forhold til venna mine hjemme i alle fall (i senere tider har jeg funnet ut at flere av de nye venna mine har flere skopar enn meg, selv har jeg alltid følt meg ubehagelig utilfreds med for mange sko, men det er en vanesak). Har vel i all hovedsak 2 skopar her oppe som jeg bruker, samt 3 par hjemme jeg bruker, og 3-4 par vintersko og 2-3 par joggesko. Lacoste-skoa: Vans-skoa: Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) La med et bilde av mine kjæreste Stilig, tør jeg spørre hvor mye du måtte ut med? Endret 16. oktober 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 De koster vel 3.X00 kr tipper jeg. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Stemmer det Robbie. De kosta 450 euro, som tilsvarer ca 3.5k Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har 2 par sorte "pensko" kjøpt på økonomisko til 199,- pr par. Og vet dere hva? De skoa har holdt lengre til arbeidsbruk enn NOEN annen skotype jeg har kjøpt og brukt (Elkjøp-bruk). Når de en gang dør, så skal jeg ha samme type . Fritid eier jeg ikke, så bruker stort sett de. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvordan lukter de nå da? Imitasjons-skinnsko pleier ofte å lukte temmelig stramt etter en dags bruk på jobb. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Har et par Adidas Adi Racer som jeg bruker mest. Og et par Vans slip on's som jeg ikke bruker så mye fordi de er ganske vonde å gå i. Og de har halveis revnet bak ved hælen bare etter noen måneder og veldig lite bruk. Endret 21. oktober 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Ingen som har vært og kjøpt seg vintersko og som ønsker å legge ut bilde da? Synes de fleste skoene som blir postet ser ut som "våt-på-beina-prosjekt" nå som det er høst/nærmer seg vinter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Hmm, kanskje på tide å finne frem vinterskoene fra boden ja Får gjøre det. Pictures will come. Timberland: Et par jeg ikke er sikker på hva heter, da det ikke står noen steder, men kan hende de heter Softline eller Softwalk: Endret 21. oktober 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Converse i skinn det går i her. Året rundt. Lenke til kommentar
Whyred Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Sko jeg bruker: Spisse pensko Zegna lakksko Espandrillos hvite converse sorte converse Dior homme lysegrå lowtops Sorte slim skinn sneakers med borrelås (husker ikke merke, kjøpt på S&S) 3x vans slip ons, vans rutete hightops og grønne ice creams( alle skatesko) Armyboots aktig fra Selected, lignende Dior homme sine combat boots. roots høye sorte forede converse aktigte sko. Neste skokjøp: ankleboots Egentlig har jeg en god del mer, men hovedsaklig de jeg bruker til vanlig. Stilen min er gjennomført helt clean bortsett fra når jeg er ute og ruller eller kjører snowboard. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Nyaste paret mitt... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Kjøpte meg nye sko i går. Vans Rowley Squares Meget fornøyd med de Blir flotte å ha når snøen forsvinner fra trønderland. Evt. vannet. Hva enn som kommer først. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Ei jente jeg kjenner har over 50 par sko :O Skjønner ikke hav hu skal med det! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Le Coq sportif, husker ikke typen, kjøpt på brandstad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå