Velociraptor Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Adidas Classic - Svart med hvite striper Adidas ( høy ankel ) - Hvil med blå og røde detaljer. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Jeg går nå for tiden med et par hvite Converse sko, beste skoa jeg har hatt noen gang Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Har lyse-/pistasjgrønne converse selv, fargen er drit fet, og converse er generelt fete! Endret 20. september 2007 av Okstad Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 1 par Le Coq Sportif Escrime: Slike 2 par Vans Slip-on: Disse og disse 1 par puma vintersko: 2 par puma joggesko: 2 par nike total 90, et par 90 III chill red og et par laser svart/rød. 1 par nike shox grussko Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Så altfor mange, men de som brukes mest: Sorte Gucci sneakers Enkle Adidas Superstar Brune sneakers fra ToS Sorte Dior Hightops Hvite og grønne Adidas Stan Smith Sort Galaway golfsko Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 (endret) 2 par, no more no less 1 par Hvite DC sko 1 par Svarte Path sko Skjønner ikke vitsen med å ha så mange sko Endret 25. september 2007 av tommyes Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Sko er virkelig . Har så altfor mange sko, men kom over et bilde av noen jeg pusset tidligere i år, Gucci sommersko så langt øyet kan se. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Nydelig samling Robbie =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 (endret) har dette skogreiene blitt en gutteting også nå eller ? Jeg har 3par. finsko, fritidsko og arbeidssko. adidas - svarte med hvite striper. Endret 28. september 2007 av Kron Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 To par Superstars (Ett hvitt og et sort par) Ett par Lacoste Radiate Bilde: Ett par hvite Lacoste-sneakers Et par Ricco Vero halvpensko Pluss litt diverse annet, som dressko osv.. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 OT: Er Converse virkelig gode å gå i? De virker så skjøre... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Ja da, helt ok. Går med Converse året rundt.. Irriterende at de blir veldig fuktige og har null motstand mot vann, men det får en tåle. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 cons shimano sykkelsko Oasics gel-nordic joggesko (gore-tex) Adidas joggesko (inne) Adidas slippers La sportiva høye fjellsko Spotec sandaler å herculs slipperse Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Converse: chuck taylor, svarte Converse: brune(skinn) Emerica: low cut green tingsak Lenke til kommentar
rublings Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Har et par Etnies Cinch, men er på utkikk etter nye sko Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Har Lacoste sko, de som er bilde av i svart. Men jeg har dem i hvit og rød Skal kjøpe meg nye sko imorgen, da jeg ikke takler sneakersko for bena mine. Skal gå for noen Nike, som mange fotballspillere i norge bruker har jeg sett. De er ganske råe syns jeg da Lenke til kommentar
marvol Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Trenger litt hjelp.. For et par år siden hadde jeg et par nike tøyjoggesko.. De var ekstremt behagelige og jeg lurte derfor på om det var mulig å oppdrive et par slike igjen. Spør om dere vil ha mer info ! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Gikk til innkjøp av Nike Shox Nz White/black-metallic silver, deilig støtte og dempere i dem Ga 1700 kr for dem herlighetene Der skoa er blå på bilde er mine svarte. Så jeg kjøpte nesten helt likt som på det bildet . Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 har dette skogreiene blitt en gutteting også nå eller ? Jeg har 3par. finsko, fritidsko og arbeidssko. adidas - svarte med hvite striper. 9597168[/snapback] Hva gjør du hvis du blir våt på beina? Tar på deg finskoene? --- Jeg vil se bilder av ordentlige mannesko! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå