Anonym234 Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Jeg syns det er gøy å se hvordan sko folk har.. Jeg har leita gjennom her for å se om det var en slik tråd fra før, men fant ingen. (Skulle ikke forundre meg om at det er det alikevel.) Såh, fram med skoa! Bilder! Endret 23. mars 2005 av Stine Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 Vil du virkelig det? Jeg har MANGE sko jeg går med. Men men, kan slenge de opp i morgen. Kan ramse opp de jeg bruker mest: Noen rosa Pumasko (bruker de på jobb) Høye skinnstøvletter Rosa stiletthæler Hvite fake Diorsko Det er vel de jeg kommer på i farten... Har sko- og veskefetisj Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 Åh, jeg elsker sko! Har flere sko en både mamma og søster! Siste tilskudd er noen flotte lacoste-sko. Bilde når jeg får kameraet i gang! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg syns sko er kult. Sko er viktig! Kan slenge opp bilde av mine imorgen. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 Et par joggesko? .. ...de er svarte Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 Lacoste-skoene jeg kjøpte denne uken ligner denne, men de har grønn tupp og er grønne bak. Deilige å gå i. Fine bysko. Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 her er da mine . Har en del andre par også, men ingen som er verdt å ta bilde av Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 http://www.toddski.net/archives/lacoste.jpg Lacoste-skoene jeg kjøpte denne uken ligner denne, men de har grønn tupp og er grønne bak. Deilige å gå i. Fine bysko. hva betalte du for dem? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 Røverkjøp. 990,- Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 Har noen par sko: - Adidas Montreal - Puma Avalanche - Prada finsko - D&G sandaler - Playboy tøfler - Adidas Golfsko - Nike Golfsko - Etonic Golfsko - M77 militærstøvler Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 *Rutesko* WIN!!! Sånne vil jeg ha. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 Er meningen å liste opp skoene sine? I så fall stikker jeg nok ikke av med seieren i mest sko-konkurransen: - Gore tex-sko jeg ikke husker merket på - Asics joggesko - VJ Integrator orienteringssko Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Har et par hvite tøysko som jeg digger, helt plain og litt høye oppover foten, ganske retro(tror faktisk de er fra 80-tallet ellerno, fått av en onkel), og så heter de "Pro Winner" Sålen er forøvrig så tynnslitt at jeg sikkert kunne talt alle rynkene til Camilla Collet om jeg tråkket på en hundrings *Se om jeg kan fikse bilde* Endret 23. mars 2005 av Carl M Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 Har ett par sko. Noe gore tex greier... Resten passer ikke lenger Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 Har jo i tillegg til de lacoste-skoene: - Prada pensko - Timberland vinterstøvler - Timberland fjellstøvler - Timberland hikingsko - Nike tennissko - Adidas golfsko - Nike løpesko - Reebok løpesko - Nike ACG-sko - De vanlige røde Puma-skoene - Orange pumasko - Rizzo pensko - D&G pensko (hvite!) - Timberland skinnsandaler - Vanlige Uggs - Orange moonboots Tja, sånn omtrent. 1 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 Begynner å tvile litt på deg JoachimR, brunkrem OG skofetish Men back on topic; Jeg har... uhm... vent litt... Ja! Joggesko var det, det het ja Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 - Orange moonboots Urk. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2005 - Orange moonboots Urk. De står på Norefjell... Ergo ikke de som er mest i bruk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå